
Spruitstuk 4-2-1
Licht vliegwiel
Koppeling Stage 1 of 2
Iemand ervaring met deze combinatie's? resultaten? :roll:
slydawg wrote:Geen voorstander van CAI omdat?
Mugen airbox zal zeker niet slecht zijn maar is wat je wil, ga je in de toekomst veel meer doen, wat je zo te zien van plan bent, dan wordt die airbox een bottleneck. Als je ook van plan bent kpro in de toekomst te zetten dan ga je nooit alles eruit kunnen halen met de Mugen.
Ik heb ze allebei getest en gemeten op de rollenbank op dezelfde dag en de Mugen viel echt af. Moet er wel bij zeggen dat de Mugen meer een ram air principe heeft en opsnelheid misschien beter gaat presteren maar day kan je op een rollenbank lastig nabootsen.
slydawg wrote:Geen voorstander van CAI omdat?
Mugen airbox zal zeker niet slecht zijn maar is wat je wil, ga je in de toekomst veel meer doen, wat je zo te zien van plan bent, dan wordt die airbox een bottleneck. Als je ook van plan bent kpro in de toekomst te zetten dan ga je nooit alles eruit kunnen halen met de Mugen.
Ik heb ze allebei getest en gemeten op de rollenbank op dezelfde dag en de Mugen viel echt af. Moet er wel bij zeggen dat de Mugen meer een ram air principe heeft en opsnelheid misschien beter gaat presteren maar day kan je op een rollenbank lastig nabootsen.
frederik wrote:CyRaX wrote:Benjdmin wrote:Top snelheid was ook een heel stuk hoger dan met de standaard box!
Dus door het inbouwen van die AEM CAI kon je meer toeren draaien?
de ep3 kan je niet tot de redline trekken in 6de versnelling omdat standaard de power gewoon op is tegen je aan de redline bent.