Flexibele plastic wielen
Flexibele plastic wielen
http://videos.streetfire.net/video/Flex ... 205330.htm
Dit ontwerp is een alternatief voor het klassieke wiel-en bandontwerp.
Geen lekke banden meer, geen bandspanning controle meer, volledig recyclebaar. Ziet er wel anders uit, maar heeft potentieel.
Dit ontwerp is een alternatief voor het klassieke wiel-en bandontwerp.
Geen lekke banden meer, geen bandspanning controle meer, volledig recyclebaar. Ziet er wel anders uit, maar heeft potentieel.
-
unicorn wrote:Ziet er niet! :shock:
Maar het concept is denk ik niet verkeerd, al vraag ik me af hoe de wegligging is, omdat het geheel veel meer "buigt" :-?
Ik denk dat je hem zo stug kan maken als je wilt, kwestie van meer rubber tussen band en velg...
Maar ben iig wel benieuwd idd.
Rij je over een spijkermat heen, rij je met dat ding en al door :P
Zonder velgen geloof ik niet helemaal in of de velg wordt geintegreerd in de band, want je hebt de velg stugheid en kracht nodig om je auto op te dragen...
Hmm, daar zal inderdaad nog wat aan gesleuteld moeten worden.
Ik kan me uit mijn vroegste jeugd (zwart-wit televisie) nog de maanlandingen in de jaren zestig herinneren. Astronauten reden daar rond met een electrisch wagentje en die had ook zulke wielen. Ze waren van een soort gebogen en geweven draadmateriaal. Je kon er zo doorheen kijken. Die wagen zal er nog wel steeds staan, denk ik.
Ik kan me uit mijn vroegste jeugd (zwart-wit televisie) nog de maanlandingen in de jaren zestig herinneren. Astronauten reden daar rond met een electrisch wagentje en die had ook zulke wielen. Ze waren van een soort gebogen en geweven draadmateriaal. Je kon er zo doorheen kijken. Die wagen zal er nog wel steeds staan, denk ik.
culasse wrote:Hmm, daar zal inderdaad nog wat aan gesleuteld moeten worden.
Cool, toen was ik nog niet geboren... haha en me ouders waren 10 en 8 ofzo haha.
-