Automotive-online.nl wrote:De nieuwe vorm is gekozen omdat voor een 'traditionele' AutoRAI te veel merken dreigden af te haken. In een tweetal vergaderingen tussen organisatie en importeurs is besloten om een forse kostenreductie te realiseren.
Zeventig procent van de merken hebben toegezegd aanwezig te zijn. Honda is afwezig omdat het zich niet kan vinden in het voorgestelde concept.
"Na Honda zijn ook de Franse merken (Citroën, Renault en Peugeot) afgehaakt. Eerder zeiden Fiat, Daihatsu en Subaru nog in overleg te zijn over deelname, maar nu zeggen ze definitief niet aanwezig te zullen zijn. Ook Nissan haakt af. Mitsubishi twijfelt nog."
Als je weet wat zo'n plekkie kost ivm wat het opbrengt snap je wel waarom ze wegblijven. Zelfs toen het nog goed ging is notabene BMW wel eens een jaar weggebleven. Volgens mij als reden dat ze niet veel nieuws te melden hadden dat jaar.
Schijnt echt een godsvermogen te kosten om daar te mogen staan.
Als de klant de showrooms landelijk vermijdt, wat is er dan makkelijker als de RAI met zijn grote bereik om toch je nieuwe (zuinige) modellen publiekelijk te tonen.
Anderzijds, waarom zou een klant uit bijvoorbeeld Delfzijl de moeite nemen om helemaal naar amsterdam te komen naar de nieuwe modellen als hij/zij bij zijn locale Honda dealer en het internet de info ook al in kan winnen......
Blitz wrote:Anderzijds, waarom zou een klant uit bijvoorbeeld Delfzijl de moeite nemen om helemaal naar amsterdam te komen naar de nieuwe modellen als hij/zij bij zijn locale Honda dealer en het internet de info ook al in kan winnen......
Gelukkig richt de AutoRAI zich niet alleen op zulke 'klanten'.
Deze zogenaamde klanten komen nooit naar de AutoRAI.
unicorn wrote:Het helpt wel, ik heb mijn FN2 bijna direct na de Rai 2007 besteld. ops: Terwijl ik eigenlijk niet direct op zoek was naar de FN2. dubbel ops:
Maar nog geen minuut spijt! :lol: :twisted:
Ik heb zelfs, op het autosalon in Brussel in 2000, mijn ITR ter plekke besteld. Nog geen seconde spijt van gehad. :wink: