Op de RX had je trouwens nog een zeldzame optie voor cornerlights die aangingen als je richting aangaf, zitten in de hoeken van de bumper, Als je wil heb ik nog zo'n setje liggen en zijn zeer zeldzaam, hoef er niet veel geld voor te hebben...
je kan m nog zeldzamer maken dus...
SUPER UGLY!
Was geen Rx optie, noot leverbaar op de EK9 chassis...
Maakte deel uit van een Honda Access licht pakket, werd niet veel verkocht alleen in het Noordelijke Hokkaido waar het sommige delen verplicht was ook een mist achterlicht te hebben...
Op de RX had je trouwens nog een zeldzame optie voor cornerlights die aangingen als je richting aangaf, zitten in de hoeken van de bumper, Als je wil heb ik nog zo'n setje liggen en zijn zeer zeldzaam, hoef er niet veel geld voor te hebben...
je kan m nog zeldzamer maken dus...
SUPER UGLY!
Was geen Rx optie, noot leverbaar op de EK9 chassis...
Maakte deel uit van een Honda Access licht pakket, werd niet veel verkocht alleen in het Noordelijke Hokkaido waar het sommige delen verplicht was ook een mist achterlicht te hebben...
ieder zn smaak, vind het niet onaardig, heb het bij Spoon zelf gezien toen ik daar was maand of 2 geleden ,zat op een witte EK9 en die gast van spoon zei dat het optie was op de al zeldzame rx, maar goed doet er niet toe..op een witte ziet het er iig heel anders uit...
HONDA JDM EK4 CIVIC HB ROLLING CHASSIS NO.4 for sale. This car just got in japan. Very nice & clean. Very rare parts on the bumper. It's corner lights. When you put turn signal lights on, it turn on. I haven't seen this kind of parts since when I had AE86 in japan. Call for detail. This car will be here middle of Jan 2009. If you want to get this, leave some deposit for hold. First come, first served. *This item is OFF-RAOD use only, not for PUBLIC ROAD use.
zijn er ook niet veel van, origineel stanley
Hmm niet mijn smaak
Maar wat zijn de plannen van de ek9 eigenaar hier ? Spoon uitvoering zou wel vet zijn inderdaad!
Benjdmin wrote:Hebt wel gelijk ieder zijn smaak...
Moet niet alles geloven wat die 'gasten' van Spoon zeggen! :wink:
Rx is ook niet zo zeldzaam btw. bijna alle 1999up EK9 (behalve de light weight model) zijn Rx...
@Ivo...
Wanneer gaan we voor een schoot met mijn SiR dan?
@Ben... Wat mij betreft erg znel. Zodra er een beetje zonneschijn door m'n raam komt sta ik op de stoep :lol: Het is mijn idee om een keer een leuke shoot te maken met de civic ef9 tot de fd2. Lijkt me super tof om dat een keer te doen. Ik heb een goeie fotograaf in de familie.
Let's set it up!
HONDA JDM EK4 CIVIC HB ROLLING CHASSIS NO.4 for sale. This car just got in japan. Very nice & clean. Very rare parts on the bumper. It's corner lights. When you put turn signal lights on, it turn on. I haven't seen this kind of parts since when I had AE86 in japan. Call for detail. This car will be here middle of Jan 2009. If you want to get this, leave some deposit for hold. First come, first served. *This item is OFF-RAOD use only, not for PUBLIC ROAD use.
zijn er ook niet veel van, origineel stanley
Hmm niet mijn smaak
Maar wat zijn de plannen van de ek9 eigenaar hier ? Spoon uitvoering zou wel vet zijn inderdaad!
@maskertje...
Ik zit er inderdaad aan te denken hem een beetje als spoon te maken.
Ik vind deze wel mooi :twisted:
De aanschaf was al de bekende rip uit het lijf, al heb ik gehoord dat het via andere wegen vele malen duurder kan zijn, dus de upgrades zullen nog even op zich laten wachten.