Future Type-R

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
S.J.

Future Type-R

Post by S.J. »

Roy

Post by Roy »

Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.

maar ja het lijkt me wel wat zuinig, milieu vriendelijk, en toch nog supper snel.

Over mielieu vriendelijk heb ik overigens mijn twijfels, want wat gebeurt er met die accus over een antaal jaren?

En als er een ongeluk gebeurt en er komt een lekkage bij de accu pakket???

:idea:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
chris

Post by chris »

g-unit wrote:Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.

maar ja het lijkt me wel wat zuinig, milieu vriendelijk, en toch nog supper snel.

Over mielieu vriendelijk heb ik overigens mijn twijfels, want wat gebeurt er met die accus over een antaal jaren?

volgens mij staan bedrijven te springen om die accu's nadat ze uit de auto gehaald worden te recyclen... dingen zijn niet goedkoop. Zijn niet echt AA batterijtjes ofzo :lol:
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

chris wrote:
g-unit wrote:Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.

volgens mij staan bedrijven te springen om die accu's nadat ze uit de auto gehaald worden te recyclen... dingen zijn niet goedkoop. Zijn niet echt AA batterijtjes ofzo :lol:

Heb me in de week een nieuwe accu gekocht en kreeg €3 terug voor men oude.. Hier is blijkbaar toch een handeltje in om ze te recycleren of weet ik veel wat mee te doen...
Katana

Post by Katana »

Men heeft er al mee geraced in Europa op de ring. Vrij hoog gefished doordat men niet zo vaak hoefte te stoppen voor brandstof
bartman

Post by bartman »

ziet er toch veelbelovend uit. blij te horen dat da hybride ding het geluid van de verbrandingsmotor niet aangetast heeft..

iemand een idee welke motor er gebruikt wordt? lijkt me geen k20.
Locked