Future Type-R
Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.
maar ja het lijkt me wel wat zuinig, milieu vriendelijk, en toch nog supper snel.
Over mielieu vriendelijk heb ik overigens mijn twijfels, want wat gebeurt er met die accus over een antaal jaren?
En als er een ongeluk gebeurt en er komt een lekkage bij de accu pakket???
:idea:
maar ja het lijkt me wel wat zuinig, milieu vriendelijk, en toch nog supper snel.
Over mielieu vriendelijk heb ik overigens mijn twijfels, want wat gebeurt er met die accus over een antaal jaren?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.
volgens mij staan bedrijven te springen om die accu's nadat ze uit de auto gehaald worden te recyclen... dingen zijn niet goedkoop. Zijn niet echt AA batterijtjes ofzo :lol:
chris wrote:g-unit wrote:Tja, ik versta er nix van dus het zou aardig zijn geweest als ze 'm tegen een FD2 hadden laten rijden hadden we nu een echte impressie ervan gehad.
volgens mij staan bedrijven te springen om die accu's nadat ze uit de auto gehaald worden te recyclen... dingen zijn niet goedkoop. Zijn niet echt AA batterijtjes ofzo :lol:
Heb me in de week een nieuwe accu gekocht en kreeg €3 terug voor men oude.. Hier is blijkbaar toch een handeltje in om ze te recycleren of weet ik veel wat mee te doen...