JDM EP3
-
Ga hem niet weer terug zetten naar kmh. Door de begrenzing in Japan loopt de klok ook maar tot 180 kmh. Zou ik hem nu terugzetten naar kmh zonder de begrenzing zou ik de klok tot z'n end draaien als ik al zo hard zou rijden :twisted:
Het is ff wennen maar zo ingewikkeld is het niet,dat aflezen in mijlen.
-
- Gaskleppie
-
Gaskleppie wrote:Dat engelse vlaggetje moet je zeker laten zitten. Alleen de echte kenners zullen daar aan kunnen zien dat je een echte JDM EP3 hebt en niet een wit gespoten Euro EP3.
HMN, dan moet er toch een :japan: staan!!!!
een engelse is nog steed EUDM alleen rechtsgestuurd. :idea:
met nog steeds 200pk
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
multiblade wrote:Daar zit wel wat in. Was eerlijk gezegd van plan het vlaggetje en het civic loge eraf te halen, lekker clean.
Zal er nu nog eens over denken :wink:
jup alleen de rode H en type R laten.
de rest mag weg(vind ik) dus de Honda en de Civic embleem :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
multiblade wrote:Ga hem niet weer terug zetten naar kmh. Door de begrenzing in Japan loopt de klok ook maar tot 180 kmh. Zou ik hem nu terugzetten naar kmh zonder de begrenzing zou ik de klok tot z'n end draaien als ik al zo hard zou rijden :twisted:

+ EDM klok , dan heb je geen begrenzing en je km/h
S.J. wrote:Vlaggetje eraf halen is eigenlijk hetzelfde als ontkennen dat je een R hebt.
@SJ :shock: Wat is dat nou voor rare opmerking? Er zijn nou eenmaal mensen die een "clean" look mooier vinden. (Ik ben er een van :lol: ) Hoe dan ook, wat maakt het uit wat anderen er van vinden? De echte kenners halen een Type-R er echt wel uit, en als ze deze zien staan/rijden en je aan de "verkeerde" kant zit, is de conclusie snel getrokken.
Hoe dan ook, mee doen wat je zelf het mooist vindt. :wink:
Deus Ex Machina!
-
Voor beiden valt wat te zeggen natuurlijk, ikzelf vind clean ook wel het mooist maar het wel ee stukje unieker natuurlijk, zo'n vlaggetje. Ach waar maken we ons druk om, eerst de auto maar een klaar voor de RDW zien te krijgen. Ben vandaag druk geweest met de koplampen. Was allemaal nog nie zo gemakkelijk. Als ik groot licht schakel valt er spanning weg van een draad, op de aftermarket xenon set moet natuurlijk op de draad van groot licht natuurlijk spanning op komen. We hebben het nu opgelost door een relais te plaatsen.
O, en ik zit natuurlijk aan de "andere" kant te sturen, nie aan de verkeerde :wink:
O, en ik zit natuurlijk aan de "andere" kant te sturen, nie aan de verkeerde :wink:
- Gaskleppie
-