automotive-online.nl wrote:De Nefkens Groep neemt op 1 januari 2009 Honda-dealer de Bois over.
Door de uitbreiding wordt de Nefkens Groep de grootste Honda dealer van Nederland met behalve Utrecht en Zeist, vestigingen in Amersfoort, Veenendaal, Arnhem en Doetinchem.
Goelette wrote:nefkens grootste honda dealer? Ik dacht dat die peugeot deden of is dat erg lang geleden.. ?
Nefkens doet nog steeds Peugeot, voor 2 jaar terug hebben ze Ekris BMW/MINI overgenomen (incl. alle Honda vestigingen) en sinds vorige week ook de Bois erbij.
Meeste dealers liften goed mee met het succes van de Civic Hybrid in de leasemarkt.
Daarnaast heeft Honda met de Insight een goedkoper alternatief waarbij ook meer particulieren aantrekt.
Met de verwachting van de CRZ eind 2009 komt het wel goed.
Afgelopen weken hebben wij per week gemiddeld 10 - 15 nieuwe auto's afgeleverd.
Mogen zeker niet klagen in deze tijd van economische crisis. :wink:
Ok, klinkt aannemelijk. Maar Honda is niet het enige merk dat een leuke "noviteit" heeft. En als ze het alleen van die Hybrid moeten hebben is het des te knapper dat het ze lukt.
Ik rijd zelf een VW LT voor mijn werk, en als ik zie wat die gasten daar in Venlo aan nieuwe auto's afleveren, gigantisch gewoon!
Het zijn op het moment ind echt de hybride auto´s, daarnaast loopt de jazz en cr-v toch ook nog wel aardig.
Bij ons in de Velserbroek gaan er ook ongeveer 10-15 per week de deur uit.
Hier in Hillegom wat minder (vestiging is een stuk kleiner) maar alsnog hebben we zeker geen klagen.
ik kijk uit naar de cr-z :lol:
en als het goed is komt begin 2010 ook de jazz-hybride dus wie weet hoe dat gaat lopen.
Ik kon vroeger de Honda's die ik op weg naar werk tegenkwam op 1 hand tellen.
Tegenwoordig ben ik voor ik bij de snelweg ben de tel al kwijt! :lol:
Met dank aan de fiscus en de bijtellingregeling voor de leaseauto's hebben we nu de situatie dat er steeds meer Honda dealers komen, waar er in het begin van dit decenium er juist enkele moesten sluiten.
IvoG wrote:Ik kon vroeger de Honda's die ik op weg naar werk tegenkwam op 1 hand tellen.
Tegenwoordig ben ik voor ik bij de snelweg ben de tel al kwijt! :lol:
Met dank aan de fiscus en de bijtellingregeling voor de leaseauto's hebben we nu de situatie dat er steeds meer Honda dealers komen, waar er in het begin van dit decenium er juist enkele moesten sluiten.
Ik hoop dat ze in Den Helder hun licentie terug krijgen.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi