4th gen klein bommetje bouwen
- Knite Force
- Knite Force
- Knite Force
Lees het net te laat, wist nog wel een schade ED9 met B16A1 maar die is al verkocht. Die had je zo over kunnen zetten want daar zitten de HASport steunen al aan (je kan overigens ook zelf een steun lassen (of door Frank laten doen :stoer: )).
Zou inderdaad ook voor de B16 gaan. En anders een D16A9, het is niet bewezen maar heb meer D16Z5 kapot gezien met krukaslagerschade dan de stukke A9's.
Zou inderdaad ook voor de B16 gaan. En anders een D16A9, het is niet bewezen maar heb meer D16Z5 kapot gezien met krukaslagerschade dan de stukke A9's.
B16A erin lepelen.
Maak niet dezelfde fout als mijn broer die begon meteen DXI was niet tevreden en kocht daarom maar een standaard ESi (D16z6),helemaal omdat ik destijds hem met mijn EK4 hem helemaal zoek reed :lol:
Toen kocht hij maar een D16Z9 (DOHC van een CRX) waar hij ook niet erg over te spreken was eigenlijk had hij qua pk en vermogen haast niks mee gewonen sterker nog de D16z6 deed het beter.
Dus had hij de D16z9 maar aan gorten gereden en een toen uiteindelijk een B16a1 erin gehangen. met wat aanpassingen verder is dat ding dat bommetje geworden waar je op doelt.
p.s. de D16z6 is zeker een sterke blok maar nothing can beat the B-series :worshippy:
Maak niet dezelfde fout als mijn broer die begon meteen DXI was niet tevreden en kocht daarom maar een standaard ESi (D16z6),helemaal omdat ik destijds hem met mijn EK4 hem helemaal zoek reed :lol:
Toen kocht hij maar een D16Z9 (DOHC van een CRX) waar hij ook niet erg over te spreken was eigenlijk had hij qua pk en vermogen haast niks mee gewonen sterker nog de D16z6 deed het beter.
Dus had hij de D16z9 maar aan gorten gereden en een toen uiteindelijk een B16a1 erin gehangen. met wat aanpassingen verder is dat ding dat bommetje geworden waar je op doelt.
p.s. de D16z6 is zeker een sterke blok maar nothing can beat the B-series :worshippy:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
Dit is wat je zoekt,misschien zit ie nog in de auto,tweeenhalfhonderd eraf en je hebt je bommetje...
Dit is wat je zoekt,misschien zit ie nog in de auto,tweeenhalfhonderd eraf en je hebt je bommetje...
Tenks mannen!
Probleem is alleen dat die Civic zo krokant als een koekje is...
Men neme een 4th gen en een schroevendraaier en je krijgt gatenkaas.
Dorpels, achterschermen, kokerbalken...allen rot.
Wel nog enkele kranten gevonden in de dorpels, iemand interesse? :lol:
Dus dit project gaat niet door, op zoek naar de volgende
Dus dit project gaat niet door, op zoek naar de volgende

Nana korobi ya oki
RedSun wrote:Tenks mannen!
Dus dit project gaat niet door, op zoek naar de volgende![]()
Kranten???????????
Uit welk jaar?