....begin dit jaar had ik de eer om bij de research afdeling van Honda in Tokyo op bezoek te gaan. natuurlijk is alles super streng mbt beveiliging en het maken van foto's (terwijl de Jappen hier zelf wereldkampioen in zijn denk ik), maar op het parkeerterrein van het eigen personeel heb ik nog wat fototjes gemaakt....
toch jammer dat de itr niet in eu te leveren is in dit model?
beetje slechte foto, maar geeft een impressie van de binnenkant.
deze vind ik ook super strak (zeker voor een station ;-))
als je de tijd en wat centen over hebt zou je ze kunnen importeren....bv de supersnelle lexus is200 (die vast anders heet) kost volgens mij in nl 100k euro, in jp nieuw 48k euro.....als dat nu voor alle jp merken geldt (helft van de prijs)...............
haha....als je buiten het vak parkeert, wordt je direct ontslagen ;-). Viel mij niet eens op....wel dat alle treinen op de minuut nauwkeurig aankomen en vertrekken....en dat ze precies stoppen op de plek wat is aangegeven op het perron. alles klopt gewoon!! en daar hebben we in de auto's weer profijt van!
Goh als dit nou de parkeerplaats was van mijn werk dan zou dat geweldig zijn!! Nu staan er bij mij alleen maar van die duitse leasebakken...echt saai!! zucht!!
Gelukkig staat er af en toe een S2K, en een Aston Martin, maar dat is het dan ook wel..helaas...
vtecmoon wrote:Goh als dit nou de parkeerplaats was van mijn werk dan zou dat geweldig zijn!! Nu staan er bij mij alleen maar van die duitse leasebakken...echt saai!! zucht!!
Gelukkig staat er af en toe een S2K, en een Aston Martin, maar dat is het dan ook wel..helaas...
Tja Key er staat af en toe een s2000 op je werk.... zeker als je mijn auto hebt meegenomen :lol: