Thanks, sideskirts ook opgehaald, het begint er op te lijken
Nog even met wat ouder beeld materiaal gewerkt vandaag voor een kleine demo :
http://www.youtube.com/watch?v=TlmKU-SrhYs
Chimera - Civic Coupé EJ2 B16A2 - ReliC
De coupé is eindelijk uit de spuiterij sinds dit weekend en de afgelopen dagen bezig geweest met opbouwen. De originele plannen zijn wel gewijzigd, namelijk de kleur verandering is niet doorgegaan, het prijsverschil voor de lak die ik wou was dermate hoog en het feit dat ik op mezelf ga wonen brachten me toch tot het besluit om de originele lak kleur te behouden, behalve het dak zelver welke nou metallic zwart is gespoten.
Er zit nog afstelwerk in, maar vandaag al enkele shots gemaakt voor jullie:
EXTERIOR MODIFICATIONS:
-Complete Bodywork reworked and repainted
-Metallic Black Top
-VisRacing Carbon Hood
-VisRacing Carbon Trunk
-Black Housing Headlights
-Clear Taillights
-JP Visage Frontlip
-Amber Foglights with Password JDM Carbon Covers
-Spoon Mirrors
-Custom Sideskirts
-BC2 Look Rearbumper
-17" Akuma Pluto
-205/40 Toyo Proxes Tires
-All Windows Tinted
Er zit nog afstelwerk in, maar vandaag al enkele shots gemaakt voor jullie:
EXTERIOR MODIFICATIONS:
-Complete Bodywork reworked and repainted
-Metallic Black Top
-VisRacing Carbon Hood
-VisRacing Carbon Trunk
-Black Housing Headlights
-Clear Taillights
-JP Visage Frontlip
-Amber Foglights with Password JDM Carbon Covers
-Spoon Mirrors
-Custom Sideskirts
-BC2 Look Rearbumper
-17" Akuma Pluto
-205/40 Toyo Proxes Tires
-All Windows Tinted
-
Vorig weekend nog eens met de coupé de deur uit geweest en een paar foto's gemaakt. Is in principe niks meer aan gedaan, het is voor mij ook een af project.
Vandaar dat de wagen dan ook in de verkoop gaat, vraagprijs ervan is € 9.500,-. De kenners weten wat er allemaal aan gedaan is en dat het om een zo goed als nieuwe wagen gaat. Voor die dat nog niet weten plaats ik deze week nog een aangeboden advertentie met de hele spec lijst.
Voor diegene die interesse hebben, mail me aub op [email="seifer_chimera@hotmail.com"]seifer_chimera@hotmail.com[/email]
Vandaar dat de wagen dan ook in de verkoop gaat, vraagprijs ervan is € 9.500,-. De kenners weten wat er allemaal aan gedaan is en dat het om een zo goed als nieuwe wagen gaat. Voor die dat nog niet weten plaats ik deze week nog een aangeboden advertentie met de hele spec lijst.
Voor diegene die interesse hebben, mail me aub op [email="seifer_chimera@hotmail.com"]seifer_chimera@hotmail.com[/email]