Ik zal me even voorstellen, ik ben Gerard, 26 jaar en woon in Drachten. Ik rijd nu ruim 6 jaar Honda, is voor mij altijd het merk met grote aantrekkingskracht geweest. Mijn eerste Honda was een Civic Esi (EG5), hier heb ik ruim 70.000 kilometers mee gereden. Was altijd goed.
Sinds juni 2005 rijd ik in mijn grote liefde; een Honda CRX Del Sol VTi-E uit 1995. Ik heb vooraf een redelijk aantal Del Sols bekeken, maar er waren teveel met mankementen (met name roest). Totdat ik deze tegenkwam..toegegeven, hij was niet helemaal top, maar dit was een die ik niet kon laten staan. Ik wilde uitsluitend een VTi, omdat ik na 3 jaar het d16 blok wilde verruilen voor een b16. En deze had als leuke extra het elektrische dak en een leren interieur (OEM!) en de kleur vond ik ook bijzonder; paradise blue/green.
Mijn Sol had best wat achterstallig onderhoud, dit is ondertussen helemaal in orde. Vooral de ophanging was aan vernieuwing toe en had ik het bekende olielekkage probleem van het b-blok. Vorig jaar zijn er nieuwe wielkastranden in gekomen en sinds kort staat mijn Sol op nieuwe velgen en is hij verlaagd. Grote projectplannen heb ik niet, wil deze mooie auto niet verknoeien met tupperware en dat soort rommel. Liever besteed ik mijn geld aan het opknappen en het in goede staat houden van deze mooie auto.

Het mag dan wel geen echte R zijn, ik vind deze auto ontzettend mooi en het is heerlijk om erin te rijden.
En als ik dan echt es in een R wil zitten kijk ik mijn jongere broer Arno even aan, met zijn zwarte ITR :wink:
Foto's volgen....