Nieuwe website voor de club!
Nieuwe website voor de club!
Ik heb even een paar uurtjes de tijd genomen om wat met de website http://www.type-r.nl te doen. Ik ben geen webdeveloper, en ook geen programmeur, dus het zal vast allemaal mooier en beter kunnen. Voorlopig hebben we iets wat mensen kunnen bezoeken en daar ging het mij om.
Ik ga me bezighouden met het technisch onderhoud van de site en Frans is verantwoordelijk voor het aanleveren van de content. Hebben jullie dus ideeën, op of aanmerkingen, kun je die bij hem kwijt.
Ik ga me bezighouden met het technisch onderhoud van de site en Frans is verantwoordelijk voor het aanleveren van de content. Hebben jullie dus ideeën, op of aanmerkingen, kun je die bij hem kwijt.
Deus Ex Machina!
-
Zag het net al idd,... Is even wennen, maar denk wel dat het al een verbetering is. Vindt ook het leden stukje leuk zo... Niet alleen een naam, maar ook een fototje en wat detail info,... Meeting gedeelte ook erg leuk! Natuurlijk is er nog wat verbetering mogelijk, maar denk dat het begin zeker gemaakt is! Ik stem een 5
Ziet er strak uit!
Ik zou alleen persoonlijk het rode iets donderder maken zodat het er meer uitspringt zoals hier ook al gemeld is.
En misschien de leden pagina's appart maken zodat je zometeen geen uur staat te scrollen voordat je onderaan bent
Voor de rest super lucas!
als je hulp nodig heb moet je het maar zeggen :smile:
Ik zou alleen persoonlijk het rode iets donderder maken zodat het er meer uitspringt zoals hier ook al gemeld is.
En misschien de leden pagina's appart maken zodat je zometeen geen uur staat te scrollen voordat je onderaan bent

Voor de rest super lucas!
als je hulp nodig heb moet je het maar zeggen :smile:
@D_TOXX: bedankt, gefixt
@Jochem & Nick: Probleem is dat rood er nog al anders uitziet per scherm. Ik heb de site ontworpen op mijn laptop, maar zie het nu net op een ander LCD scherm, echt wereld van verschil! Ik zal eens kijken of ik Rood wat meer "Milano" Red kan maken. (zonder de site te laten schreeuwen). Als er veel leden zijn die zich willen voorstellen op de showcase, dan zal hier wat mee moeten gebeuren inderdaad.
@RedSun: :shock: wat voor browser gebruik je dan? Ik ga er van uit dat niet iedereen de site even mooi/lelijk vindt, maar "lijkt op een 404 pagina" had ik niet verwacht... :lol:
@Jochem & Nick: Probleem is dat rood er nog al anders uitziet per scherm. Ik heb de site ontworpen op mijn laptop, maar zie het nu net op een ander LCD scherm, echt wereld van verschil! Ik zal eens kijken of ik Rood wat meer "Milano" Red kan maken. (zonder de site te laten schreeuwen). Als er veel leden zijn die zich willen voorstellen op de showcase, dan zal hier wat mee moeten gebeuren inderdaad.
@RedSun: :shock: wat voor browser gebruik je dan? Ik ga er van uit dat niet iedereen de site even mooi/lelijk vindt, maar "lijkt op een 404 pagina" had ik niet verwacht... :lol:
Deus Ex Machina!
Sorry, ik vind het ook (nog) niets!
Het is allemaal wel aardig, maar niet wat je mag verwachten van de type-R club.
Wat mij vooral stoort is de witte rand. Daardoor valt de nadruk op het midden weg en zoals gezegd is het rood niet rood genoeg.
Ook mag het 'type-R' logo er iets meer uitspringen.
Het leden gedeelte mag ook iets uitgewerkt worden.
Denk bijvoorbeeld aan sub kopjes:
DC2
EK9
EP3
Etc etc, wanneer je daar op klikt (of liever wanneer je met je muis er overheen gaat) zie je de leden die zo'n auto rijden. Daar kan je dan op klikken om naar de persoonlijke pagina te gaan waar wat informatie op staat over de rijder. De eigenaar kan zelf aangeven hoeveel informatie daar mag staan, de eigenaar moet eigenlijk aangeven wát hij daar wil hebben staan.
Dit alles is opbouwende kritiek!
Er zit namelijk wel veel potentie in!
Het is allemaal wel aardig, maar niet wat je mag verwachten van de type-R club.
Wat mij vooral stoort is de witte rand. Daardoor valt de nadruk op het midden weg en zoals gezegd is het rood niet rood genoeg.
Ook mag het 'type-R' logo er iets meer uitspringen.
Het leden gedeelte mag ook iets uitgewerkt worden.
Denk bijvoorbeeld aan sub kopjes:
DC2
EK9
EP3
Etc etc, wanneer je daar op klikt (of liever wanneer je met je muis er overheen gaat) zie je de leden die zo'n auto rijden. Daar kan je dan op klikken om naar de persoonlijke pagina te gaan waar wat informatie op staat over de rijder. De eigenaar kan zelf aangeven hoeveel informatie daar mag staan, de eigenaar moet eigenlijk aangeven wát hij daar wil hebben staan.
Dit alles is opbouwende kritiek!
Er zit namelijk wel veel potentie in!
@Mr-X:
ops: die witte rand (kader) was me nog niet eens opgevallen :lol: De rest van de kritiek wordt opgevat zoals deze bedoeld is. Zoals je zelf al opmerkt, is het een begin, zo zie ik het ook. :wink: Maar ik wilde het basisontwerp wel vast delen met de leden/forum.
@S.J. Ok, dank je, wordt geüpdate.
@everyone else: Merk zojuist dat de "mouse_overs" niet werken in Firefox 3 en Safari. Dit ga ik nog eens even uitzoeken, tot die tijd moeten jullie het maar even doen met IE. :wink:

@S.J. Ok, dank je, wordt geüpdate.
@everyone else: Merk zojuist dat de "mouse_overs" niet werken in Firefox 3 en Safari. Dit ga ik nog eens even uitzoeken, tot die tijd moeten jullie het maar even doen met IE. :wink:
Deus Ex Machina!
unicorn wrote:@RedSun: :shock: wat voor browser gebruik je dan? Ik ga er van uit dat niet iedereen de site even mooi/lelijk vindt, maar "lijkt op een 404 pagina" had ik niet verwacht... :lol:
Op Iexplorer (werk) en firefox thuis.
Ok misschien was dat wat overdreven maar eerlijk gezegd vind ik het een niets zeggende pagina.
Als ik op de NSX-R klik krijg ik een link naar wikipedia? omg... lol
Maar ik begrijp dat het een opzetje is.
Tja sorry ik kan er niks anders van maken maar het spreekt mij totaal niet aan het eerste scherm.
Respect voor het werk en de inzet hoor!!
Nana korobi ya oki