Opnieuw voorstellen --> echte R nu :p
Jo& wrote:MooZleZ wrote:"Jo&":2tlymj41 wrote:Waarom de keuzen voor een Shuttle?
Opzich niets mis mee (mn moeder heeft er een gehad), maar als je 19 bent misschien beetje aparte keuze...?
mehehe, mja is eig meer de "veel plaats" auto van men ma, maar mn ouders hebben ook nog een VW Caravelle een nieuwe, en heb ik dit overgekocht om tijdelijk mee te rijden.. is nog een heel goeie auto, met leder interieur en alles erop wat je toen kon krijgenmet maarliefst 345.000km op
't is een Honda é
en nja voor dat geld dat ik ervoor moest betalen kan ik nog geen 1.4 ek civic kopen, en dit was makkelijker
moest niets veranderen aan inschrijving en verzekering etc.
Vrienden van mn ouders hebben hem toendertijd overgekocht, en hebben hem een paar maanden terug verkocht. Stond ook ong zoveel km's op, onvoorstelbaar! Met automaat en airco en alles werkt nog... Nu hebben ze een CRV gekocht. Fantastische auto, rijd nog goed ook![/quote:2tlymj41]
hehe ja, deze shuttle is gelijkaardig, ook airco, automaat en alles, en rijd idd niet slecht, is dan ook een 2.3 VTEC

-
-
MooZleZ wrote:nja, de civic is sneller naar 100km/h maar op quarter mile is de integra iets sneller, door de grotere cilinderinhoud, maar das zo opgelost, als je weet dat ik aan het rondkijken ben voor een spoon kitje dat je revs tot 11,000rpm optrekt![]()
ja volgens mij is de itr over hans de lijn sterker ale stock dan toch
http://nl.youtube.com/watch?v=hKF950JjHZw
ja natuurlijk me da spoon kitje :-?
ik bekijk het stock he...nen opgefokte ek 9 tege ne stock dc2 zal den DC 2 met een groot probleem zitten denk ik :lol: :lol: :lol:
mja blijft toch een beestige wagen een ek 9...
ale ben echt benieuwd nar de foto's als hij bij thuis zal staan :wink:
V-tje integra wrote:MooZleZ wrote:nja, de civic is sneller naar 100km/h maar op quarter mile is de integra iets sneller, door de grotere cilinderinhoud, maar das zo opgelost, als je weet dat ik aan het rondkijken ben voor een spoon kitje dat je revs tot 11,000rpm optrekt![]()
ik bekijk het stock he...nen opgefokte ek 9 tege ne stock dc2 zal den DC 2 met een groot probleem zitten denk ik :lol: :lol: :lol:
je zal 'm is int egt zien ook wel

dit zijn btw de cijfers
voor de ek9
0-100kph: 5.7 seconds
0-160kph: 17.5 seconds
0-400m 15.0 seconds at 153,6kph
voor de JDM DC2
0-100kph: 6,1 seconds
0-160kph:
0-400m 14.0 seconds at 160kph
-
-
MooZleZ wrote:V-tje integra wrote:MooZleZ wrote:nja, de civic is sneller naar 100km/h maar op quarter mile is de integra iets sneller, door de grotere cilinderinhoud, maar das zo opgelost, als je weet dat ik aan het rondkijken ben voor een spoon kitje dat je revs tot 11,000rpm optrekt![]()
je zal 'm is int egt zien ook wel ]
kijk er al naar uit om hem irl te kunne bewonderen...normaal zou ik binne kort eens gaan kijken naar een ek9...das iemand die bij garage OST in wetteren heeft gewerkt die al 2 maand ene heeft staan in zijn garage...ma is nog altijd bezig met de papieren in orde te brengen :-?
hij heeft mij beloofd om eens te sprinten als de wagen in orde was...ben echt eens benieuwd... :wink:
-
-