Jochem Integra DC2 Rnr:01610

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Hey, gefeliciteerd met de aankomende kleine bengel... en met je appartement ook hé.. :D
sigur

Post by sigur »

Gefeliciteerd met jullie aankomende zoon, en met jullie nieuwe huis. :thumbs: Veel geluk samen.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Tnx allen!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik inmddels al ruim een half jaar lid ben, maar nog niet de mogelijkheid gehad heb om eens op een meeting langs te komen. Ik hoop dat ik dadelijk met de kleine toch nog wat tijd over houd, om toch maar eens te gaan! Want ben erg benieuwd naar alle gezichten achter de posts!

We zitten inmiddels lekker ingehuisd, en de kleine zal binnen nu en een maandje onder ons zijn! Dus dat schiet al op!

We hebben vorige week ook alvast een huisdier gekocht! (Onder het motto: Huisje-Boompje-Beestje)... Een inmiddels ruim 7 weken oude Jack Russel pup! Mijn vriendin mocht de naam verzinnen, dus kwam er iets Paris Hilton achtigs uit: Bubbles!

Na zo'n erg saai verhaal, ;) ... Is het tijd voor enkele foto's van hoe de ITR er nu bij staat. Foto's zijn gemaakt op een meeting bij de Time-Out in Gemert ong. 2 weken geleden.

Waarschijnlijk wordt deze week de Skunk2 Cat-Back gemonteerd!! Dus snel weer nieuwe foto's. Maar voor nu:

Image
--
Image
--
Image
--
Image

Tnx voor het aanlezen van dit hele verhaal weer! Haha,...

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Wordt wel eens tijd voor die cat-back pik... :wink: Die poging bij ons thuis in de garage was niet echt een succes haha... :mrgreen:
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

:thumbs:
S.J.

Post by S.J. »

jochem dc2 wrote:(Onder het motto: Huisje-Boompje-Beestje)...

Het beestje was er al, alleen die heeft 190 trappelende paardjes onder de kap. Hondje mag dus eigenlijk wel weer de deur uit want je hebt een HONDa :-) Gefeliciteerd met deze mooie vooruitzichten
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Tnx jongens!

@ S.J.: Jou zie ik zoiezo vrijdag wel denk ik op de foodstrip! (Denk ik), weet alleen helemaaaaaaal niet hoe je er uit ziet, maar ben wel erg benieuwd achter het gezicht van verschillende van hier!

Greetz,
RedSun

Post by RedSun »

Dikke ITR!

Persoonlijk vind ik de velgen niet mooi maar ieder zijn ding :D
Nana korobi ya oki
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Die velgen zijn ook niet zijn ding (zijn er onder gelegd door de vorige eigenaar), dus gaat nog wel goedkomen... :-)
MHG

Post by MHG »

Mooie ITR. Er hangt btw wat onder je voorbumper uit op de 2e foto. Kabeltje van de neon? :lol: :lol: :lol:
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

MHG wrote:Mooie ITR. Er hangt btw wat onder je voorbumper uit op de 2e foto. Kabeltje van de neon? :lol: :lol: :lol:

Ow god neej,.....

Ik moet eerlijk bekennen dat het draadje een grappig vehaal is!

Als mijn alarm afging, dan deed alleen de verlichting mee. Ik neem aan dat het gluid verkeerd aangesloten was. (En dat was ook). Nu haal ik dus die hoorns los, en heb dus een los draadje over. Op dat moment deed alles het nog, dus ik dacht dat het een "blind" draadje was richting het alarm. (Lekker laten zitten met het idee om later het alarm goed aan te sluiten).

"s avonds wil ik clacsoneren, (Spel ik dat goed zo??), en dan raad je het al... Ze hadden de hoorns gewoon zo direct op de clacson aangesloten, en niet via het alarm,.... Dus dat is het draadje van de clacson die je ziet hangen. (Viel mij nu ook pas op, dacht dat ik dat goed vast gemaakt had, uit het zicht).

P.S. De wielen zijn idd niet echt mijn ding,... Maar ik zit momenteel een klein beetje krap voor nieuwe wielen. En er zijn nog andere dingen die ik iets liever wil. Daarna rustig op zoek naar een set erg mooie wielen!

Greetz,
Arno

Post by Arno »

Vind de velgen ook niet echt van... maar verders erg strakke bak! Toch blijf ik de mistlampen niks vonden ook al spuit je ze in kleur mee.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Arno wrote:Vind de velgen ook niet echt van... maar verders erg strakke bak! Toch blijf ik de mistlampen niks vonden ook al spuit je ze in kleur mee.

Ook dat van die mistlampen vindt ik zelf minder, en had het zelf ook nooit gedaan! Het is alleen zo dat een nieuwe bumper zonder skirt alleen al ruim 400,- kost,.. Dus even doorsparen!

Greetz,
mr. X

Post by mr. X »

Mistlampen staan juist erg goed op een ITR. Het randje moet alleen wel degelijk zwart zijn.

Komt wel goed, beetje bij beetje ga je hem gewoon mooi maken zoals je zelf wil :D
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

mr. X wrote:Mistlampen staan juist erg goed op een ITR. Het randje moet alleen wel degelijk zwart zijn.

Komt wel goed, beetje bij beetje ga je hem gewoon mooi maken zoals je zelf wil :D

Idd,.. Lekker rustig aan, en de tijd nemen om goed na te denken en veel te twijfelen!! MAar gaat helemaal goed komen,...!

Greetz,
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Sow,.... Gister avond toch maar de Skunk2 Mega Power R Cat-Back gemonteerd!

Met Special Thanks To Bastiaan, (Ex-ATR rijder, ook bekend van het forum).

De bouten gingen nog redelijk goed los, maar die rubbers,... Na ong. 30min. aan die krengen staan trekken, eens een "dom" idee geprobeerd: WD40! Dit bleek dus gewoon de perfecte oplossing! Rubbers gleden er als het waren vanaf,....

Dus WD40!

Nogmaals bedankt Bastiaan!!!

Hij klinkt echt geweldig!!!

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

jochem dc2 wrote:Hij klinkt echt geweldig!!!

+1

Nu moeten we toch echt een keer een filmpje gaan maken... :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

WD40 is the best. Gebruik het ook altijd. En blijven de rubbers lekker soepel mee...
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Johan FN2 wrote:
"jochem dc2":vjchc76j wrote:Hij klinkt echt geweldig!!!

+1

Nu moeten we toch echt een keer een filmpje gaan maken... :wink:[/quote:vjchc76j]

Je bedoelt NOG een filmpje, maar dan met de S2!!! Mischien vanavond even dat 0-220 filmje uploaden!!

Greetz,

P.s. Idd WD40 rules echt!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

ha jochem! Dat ging zeker goed gisteren toch? Is een super net systeem dat, pasvorm is echt perfect en het geluidje is helemaal goed.. Wat betreft de WD40, dat hebben we goed uitgevonden. Heb uren aan die dingen lopen trekken bij andere autos, dit werkt perfect. Ga binnenkort mee naar een meeting, dan maar met de Impreza! Tot binnenkort!
Locked