Welke virusscanner
Welke virusscanner
Heb op mn labtop het mc Affee virusabbonoment,stond er standaard in toen we m kochten. Hij is nu verlopen en een nieuwe kost voor een jaar 65 euro,vind ik nog aardig aan de prijs. Zijn gratis scanners wel te vertrouwen of kan ik het beste bij deze blijven.?
Een gratis scanner is net zo goed, alleen heeft veel minder opties. En voor die opties moet je dan betalen.
Een computerkameraad van me zet altijd AVGFree op PC's. Werkt echt goed, alleen moet je af en toe wel updaten om goed beschermd te blijven. En vertrouw je een bestand niet, kan je em ook nog online laten scannen bij bv. BitDefender of Panda!
Hier de link naar het gratis AVH programma. http://free.avg.com/
Een computerkameraad van me zet altijd AVGFree op PC's. Werkt echt goed, alleen moet je af en toe wel updaten om goed beschermd te blijven. En vertrouw je een bestand niet, kan je em ook nog online laten scannen bij bv. BitDefender of Panda!
Hier de link naar het gratis AVH programma. http://free.avg.com/
NOD update zichzelf... en met alle optie's. :wink:
maar goed I'm a noob.
ik heb NOD tegenover diverse scanners (a spyware)/programma's getest (norton, windows,enz.)
@eteuben: wat is goed? omdat hij er gebruik van maakt is ie goed? heb
je em zelf getest tegenover andere programma's?
hij is gratis en beter als diverse te kopen zooi jah..
zeer zeker mee eens :wink:
maar goed I'm a noob.

ik heb NOD tegenover diverse scanners (a spyware)/programma's getest (norton, windows,enz.)
@eteuben: wat is goed? omdat hij er gebruik van maakt is ie goed? heb
je em zelf getest tegenover andere programma's?
hij is gratis en beter als diverse te kopen zooi jah..
zeer zeker mee eens :wink:
Kaspersky is veruit de beste beveiliging da je ergens kan vinden, nod32 heeft geen enkele beveiliging tegen spyware al zeggen ze van wel. Bullshit dus
Voor een lichtgewicht scanner is hij veruit wel de beste maar zolang hij niet in register scant kan hij niets tegen spyware beginnen.
Kaspersky is hierin veel beter.
Panda is rotzooi, maakt je pc ultra sloom net als norton 360.
De nieuwe norton zou wel heel goed moeten zijn volgens tests.
Gratis AV's hebben minder rap updates en zijn dus minder betrouwbaar en updaten idd meestal niet auto.

Voor een lichtgewicht scanner is hij veruit wel de beste maar zolang hij niet in register scant kan hij niets tegen spyware beginnen.
Kaspersky is hierin veel beter.
Panda is rotzooi, maakt je pc ultra sloom net als norton 360.
De nieuwe norton zou wel heel goed moeten zijn volgens tests.
Gratis AV's hebben minder rap updates en zijn dus minder betrouwbaar en updaten idd meestal niet auto.
- Gaskleppie
Kaspersky ken ik niet.(ff sjekke) norton enz mee eens.
en spyware met NOD a spyware? hmm.. ik heb het bekende nvlddmkm.sys crash op mijn computer a 6 maanden. ben hier nog mee bezig.. ik denk sterk dat een virus zich in het DDR3 geplaatst heeft.
and believe me done that. incl PCI-E poorten volt's verhogen.. :wink:
en spyware met NOD a spyware? hmm.. ik heb het bekende nvlddmkm.sys crash op mijn computer a 6 maanden. ben hier nog mee bezig.. ik denk sterk dat een virus zich in het DDR3 geplaatst heeft.
and believe me done that. incl PCI-E poorten volt's verhogen.. :wink:
- Gaskleppie
Laatste updates van vista?
http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=611977&SiteID=17 Dit al geprobeerd?
http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=611977&SiteID=17 Dit al geprobeerd?
jup! believe me.. :wink:
denk maandag dat ik de laatste update uitgevoerd heb. :wink:
maar ga er aub niet verder over in
voor je info: het is een realtek driver probleem, te heet misschien denk ik niet heb een 40 cm huistuinkeuken fan op de kast geplaatst en nog steeds een crash.
het is een driver probleem (ook aangepast) of een hitte probleem.
ik ben aan het zoeken wat precies het probleem is....
het rare is: na 10 min COD4 spelen crash-> restart en na 5 min crash..
maar goed :wink: believe me..
en ik ben er al 9 maanden mee bezig btw.
denk maandag dat ik de laatste update uitgevoerd heb. :wink:
maar ga er aub niet verder over in
voor je info: het is een realtek driver probleem, te heet misschien denk ik niet heb een 40 cm huistuinkeuken fan op de kast geplaatst en nog steeds een crash.
het is een driver probleem (ook aangepast) of een hitte probleem.
ik ben aan het zoeken wat precies het probleem is....
het rare is: na 10 min COD4 spelen crash-> restart en na 5 min crash..
maar goed :wink: believe me..
en ik ben er al 9 maanden mee bezig btw.
Het gaat niet om geloven het gaat om het probleem op te lossen, en daarom zeg ik XP x64 te installeren, wat je uit jouw cpu perst interseert me niet, trouwens laat jouw cpu zo 3 dagen met stock cooler floating point berekenen en hij is gereed voor de vuilbak.
Jouw Vantage score is trouwens ook niet relevant in dit probleem.
Die is trouwens nog zo hoog niet met zo een overclock. Jij haalt 8800 puur en alleen door de physics die in je drivers mee geimplementeerd zijn. Dit geeft dus een vertekend beeld ivm ATI hardware.
Jouw Vantage score is trouwens ook niet relevant in dit probleem.
Die is trouwens nog zo hoog niet met zo een overclock. Jij haalt 8800 puur en alleen door de physics die in je drivers mee geimplementeerd zijn. Dit geeft dus een vertekend beeld ivm ATI hardware.