Autosalon PARIJS
-
Autosalon PARIJS
Voor de liefhebbers. ( waaronder ik er 1 van ben :lol: )
http://www.autoliefhebber.com/catalog/p ... ts_id/1864
Voor diegene die nog een zilver FN2 zoeken.....Ik heb er 1 in de aanbieding :razz:
http://www.autoliefhebber.com/catalog/p ... ts_id/1864
Voor diegene die nog een zilver FN2 zoeken.....Ik heb er 1 in de aanbieding :razz:
-
-
mr. X wrote:Dit is puur weer een zieke marketing truc geweest.
DAT ben ik zeker met je eens,... Ik weet dat Johan FN2, Forum lezer en Type-R Clublid, mij belde toen hij de foto's zag,... En weet wel dat hij gruwelijk baalde. Hij knoopt zich nog niet op, maar vondt het wel een rotstreek eigenlijk,... En dat ben ik ook wel met hem eens. Ik denk dat als ze hem in de eerste instantie Championship White hadden uitgebracht, dat bijna iedereen deze kleur gekozen had.....
Greetz,
jochem dc2 wrote:"mr. X":lt412fzp wrote:Dit is puur weer een zieke marketing truc geweest.
DAT ben ik zeker met je eens,... Ik weet dat Johan FN2, Forum lezer en Type-R Clublid, mij belde toen hij de foto's zag,... En weet wel dat hij gruwelijk baalde. Hij knoopt zich nog niet op, maar vondt het wel een rotstreek eigenlijk,... En dat ben ik ook wel met hem eens. Ik denk dat als ze hem in de eerste instantie Championship White hadden uitgebracht, dat bijna iedereen deze kleur gekozen had.....
Greetz,[/quote:lt412fzp]
Het is gewoon balen, maar ik kan er nu toch niets meer aan doen. Kan wel een CW bestellen, maar dan lever ik gewoon teveel in op mijn huidige FN2. LSD kan altijd nog het enige verschil zit hem dan nog in de kleur, maar als ze hem meteen in CW hadden uitgebracht was het zeker die kleur geworden...
- Gaskleppie
slydawg wrote:Gaskleppie wrote:Op de testbaan van Honda in Tsukaba Japan werd de rondetijd met 1.44 seconden gewurgd.
Wat reed die Mugen FD2 ook alweer op Tsukuba? Iets van 1.05 toch?
1min668sec om precies te zijn en dat vind ik toch wel een ENORM verschil!!
gasten, ik denk wel dat ze bedoelen dat de rondetijd verbeterd is met 1sec. 44/100sec. tov de FN2 zonder lsd... dus... :dunno: