Foodstrip Amsterdam 10-okt-2008

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Jo& wrote:Ik kom niet... Gisteravond zijn we opeens op stap geweest... Opeens best veel gedronken... Opeens laat thuis... Opeens ging de wekker... Opeens ben ik heel moe en ga ik het niet trekken om vanaaf 1,5 uur naar huis te rijden zonder de vangrail te omarmen...

niet flauw doen meissie. ben vannacht ook pas om 02u00 thuis gekomen, om 5u30 terug op gestaan om te werken.

ik ga nu vertrekken...

o ja, auto wassen ging net niet meer.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Jo& wrote:Ik kom niet... Gisteravond zijn we opeens op stap geweest... Opeens best veel gedronken... Opeens laat thuis... Opeens ging de wekker... Opeens ben ik heel moe en ga ik het niet trekken om vanaaf 1,5 uur naar huis te rijden zonder de vangrail te omarmen...

niet flauw doen meissie. ben vannacht ook pas om 02u00 thuis gekomen, om 5u30 terug op gestaan om te werken.

ik ga nu vertrekken...

S.J.

Post by S.J. »

IK KRIJG NET TE HOREN DAT DE AFRITTEN S111, 112 EN 113 ZIJN AFGESLOTEN, DUS HET IS HET MAKKELIJKSTE OM VIA DE A2 TE KOMEN (HET LIEFST ONGEACHT WAAR JE VANDAAN KOMT). KIJK EVEN OF DIT MOGELIJK IS. BESPAARD JULLIE VEEL GEZEUR OM DOOR WIJKEN HEEN TE MOETEN RIJDEN.
Jo&

Post by Jo& »

Katana wrote:
Jo& wrote:Is het daar erg donker?
Wordt ik afgezeken met een niet zo schone auto...?

Of heeft iemand zin en tijd om mn auto te wassen? 8) :o ops:

KOm maar weer een keer langs Jo, dan doen we het samen :wink:

Ff naar zandvoort om me auto te wassen :P nja is niet zo ver van Amsterdam.
Maar ik kom wel een keer langs binnenkort...
ITR897 wrote:

ik ga nu vertrekken...

Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik ben al tijden in staat van vermoeidheid... En ik wil echt de vangrail niet omarmen... Ben al een paar keer te dicht in de buurt geweest dus ik doe het echt niet.
Roy

Post by Roy »

was weer gggggezellig :lol: ben net thuis.

langer blijven was geen optie aangezien ik al vanaf 05:00 op de been staat.

misschien tot ziens in Assen overmorgen. :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Jah wij zijn rond 22:30uur weg gereden! Had zelf ook al een lange dag gehad!

Was wel echt de moeite waard! Vondt het een zeer geslaagde meeting, en een top locatie! Veel leuke wagens, en erg mooie projectjes!

Wesjes FD2 blijft gewoon erg mooi, wat een ding zeg! Maar die Mugen EP3'tjes zagen er ook geweldig uit!

Greetz,
JDMTEG

Post by JDMTEG »

jochem dc2 wrote:Jah wij zijn rond 22:30uur weg gereden! Had zelf ook al een lange dag gehad!

Was wel echt de moeite waard! Vondt het een zeer geslaagde meeting, en een top locatie! Veel leuke wagens, en erg mooie projectjes!

Wesjes FD2 blijft gewoon erg mooi, wat een ding zeg! Maar die Mugen EP3'tjes zagen er ook geweldig uit!

Greetz,

de lokatie was idd top.

mooiste wagen was voor mij ook de FD2. zeer fascinerende wagen.
en die 2 zwarte EP3's met mugen kit kwamen voor mij ook op 2 en 3.

alleen die rode ITR die zo smerig was... jongens toch... hoe is het mogelijk... :lol: :lol:

ben vrij snel terug vertrokken, was voor mij ook een lange dag geweest.

bij het opgaan ben ik wel geflitst geweest terwijl ik iets van een 115 reed op een plaats waar je maar 100 mocht rijden. iemand een idee hoeveel zoiets kan gaan kosten?
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Heb het echt goed naar m'n zin gehad, locatie was gewoon perfect... :thumbs:
RemcoCTR

Post by RemcoCTR »

ITR897 wrote:
jochem dc2 wrote:
bij het opgaan ben ik wel geflitst geweest terwijl ik iets van een 115 reed op een plaats waar je maar 100 mocht rijden. iemand een idee hoeveel zoiets kan gaan kosten?

ben ik niet de enigste gelukkig !! :D 15 te hard ja dat zal wel 72 euro zijn dan, heb er gister nog 1 betaald van 15 te hard

Maar de meeting was erg gezellig en lekker druk, stonden aardig wat type-r's moet ik zeggen :-)
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

ITR897 wrote:
jochem dc2 wrote:

ben ik niet de enigste gelukkig !! :D 15 te hard ja dat zal wel 72 euro zijn dan, heb er gister nog 1 betaald van 15 te hard

Maar de meeting was erg gezellig en lekker druk, stonden aardig wat type-r's moet ik zeggen :-)

Ben daar ook geflitst (Dacht ik), met ong. 125km/u waar ik 100 mocht,.... Dussss,... Wordt weer een bekeuring van rond de 125,- mits ik hem binnen kreeg!

Ik post ook even wat foto's uit het topic van het Streetgasm forum. Foto's zijn gemaakt door Jordy, jongen kwam later aanrijden in een Seat Ibiza, samen met een jongen in een two-tone Peugeot....

Quote:...!
-----
Vrijdagavond even naar de foodstrip gereden.

Erg drukke meet, veel dik spul wat er stond.. En weg trok!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

End of Quote:...!
-----

Greetz,
Gangaran

Post by Gangaran »

Nice pics!!
Katana

Post by Katana »

Zeker, ben benieuwd naar die van SJ
S.J.

Post by S.J. »

Mooie meeting mooie foto's!

Frans ik heb geen foto's gemaakt ik heb een klein beetje gefilmd ;) .
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Een leuke locatie om zoiets te organiseren.

Erg gezellig, leuk iedereen weer gezien te hebben! :D
eteuben

Post by eteuben »

Erg mooie foto's, ben jaloers. Heb zelf nog geen statief, die ga ik binnenkort halen. Heb je nog een tip wat betreft deze nachtfotografie mbt de instellingen? Doe je dat in A of P en welke ISO hoe je aan?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Gokje,
laag ISO. 100 ofzo, Standje Tv (in geval Canon) met belachelijk lange tijden. Geen flits natuurlijk en een sterren filtertje ;)
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Ik heb ze zelf niet gemaakt,..... Collega Member van StreetGasm,...

Greetz,
S.J.

Post by S.J. »

Jochem nog bedankt dat je het t-shirtje meebracht!
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

en bedankt voor het meenemen :wink:
S.J.

Post by S.J. »

En jij bedankt voor het afgeven
Locked