Meguiars workshop en BBQ [04-10-2008]
- Gaskleppie
Jammer dat Frans er alleen voor stond...
Voor wat Frans kon regelen.. Super.
Meguiars-verhaal leek erg op de voorgaande keren...
Kan naar mijn mening een stuk beter en een stuk proffessioneler...
Weinig nieuwe tips gehoord en meegekregen...
@ Frank,
Kom een keertje langs met Annemarie... dan zal ik jouw "anders gebruikte showauto" (zoals dat zo lekker tactisch genoemd werd) wel laten glimmen...
Overigens was Marcel erg goed bezig...
Voor wat Frans kon regelen.. Super.
Meguiars-verhaal leek erg op de voorgaande keren...
Kan naar mijn mening een stuk beter en een stuk proffessioneler...
Weinig nieuwe tips gehoord en meegekregen...
@ Frank,
Kom een keertje langs met Annemarie... dan zal ik jouw "anders gebruikte showauto" (zoals dat zo lekker tactisch genoemd werd) wel laten glimmen...
Overigens was Marcel erg goed bezig...
- Gaskleppie
-
jack wrote:hadden jullie nog leuke korting op de producten gekregen?
Als dat was heb ik echt wat gemist, ben namelijk helemaal door mijn meguiars heen,.... :cry:
Volgende meet ga ik echt zorgen dat ik er bij ben!!!
@Frans: Herkende je bijna niet op die foto's hahaha. Onder dat Rode mutsje,... :wink:
Greetz,
-
Dat korting gedoe van ze is natte vinger werk, niet consequent.
Ik heb zaterdag ruim boven 200euro aan spul gekocht en met die korting die ik heb gehad kan ik me auto niet eens 1x wassen dus ja...
Ze zijn natuurlijk niet verplicht korting te geven dus je zal me daarover niet horen klagen maar als je korting geeft wees dan consequent, koop je boven een bepaald bedrag dan krijg je x% korting bv.
Ik heb zaterdag ruim boven 200euro aan spul gekocht en met die korting die ik heb gehad kan ik me auto niet eens 1x wassen dus ja...
Ze zijn natuurlijk niet verplicht korting te geven dus je zal me daarover niet horen klagen maar als je korting geeft wees dan consequent, koop je boven een bepaald bedrag dan krijg je x% korting bv.
-
Katana wrote:Het is weer het zelfde verhaal.
Als importeur van Europa heeft men al vaker uitgelegd dat hij zeer strikt is naar zijn dealers over prijzen. Hier dan zelf van afwijken zou niet slim zijn.
Deze discussie er een mooi voorbeeld
Helemaal mee eens Frans... goed gezegd...
Er zit alleen een groot verschil in korting weggeven en iets speciaals regelen voor een autoclub.
Het probleem bij Meguairs is, dat ze inmiddels niet meer afhankelijk zijn van autoclubs...
Hierdoor is er een bepaalde vervelende attitude ontstaan, wat jammer is...