Onze geestelijk vader Soichiro Honda zou op 17 november 102 jaar geworden zijn. Net als voorgaande jaren vieren we dit met een honda-power kart evenement.
Soichiro Honda
We zijn de vorige jaren bij de Kartbaan le Fabrique geweest op een binnenbaan. Hoe staan jullie er tegen over het een keer op een buitenbaan te vieren?
Ik ben voor! 8) Wil je dit dan ook op de maandag doen?
Het ligt misschien niet helemaal centraal, maar ik heb ook goeie verhalen gehoord over de buitenkartbaan in Eefde. http://www.kartingeefde.nl/ Een van de leuke punten van hun is dat ze een circuit hebben dat je iedere keer anders kunt rijden: http://www.kartingeefde.nl/layouts.php
Ik ken niet zoveel buitenbanen.. De enige buitenbaan waar ik (in NL) heb gereden was Amsterdam. Maar die bestaat niet meer en die karts waren bar slecht..
Ik kartte vaak met vrienden op de binnenbaan in Mijdrecht (Bleekemolen).
Mijdrecht, de eerste, de beste
In 1993 introduceerde Michael Bleekemolen de allereerste indoor kartbaan van Europa. Vele liefhebbers van snelheid, competitie en gezelligheid maakten hier voor de eerste keer kennis met het indoor karten. En ook vandaag de dag is Race Planet Mijdrecht, centraal gelegen tussen Amsterdam en Utrecht, nog altijd ‘the place to be’ voor kartheats, kartarrangementen, bedrijfs- en verjaardagsfeesten.
Ik ken niet zoveel buitenbanen.. De enige buitenbaan waar ik (in NL) heb gereden was Amsterdam. Maar die bestaat niet meer en die karts waren bar slecht..
Ik kartte vaak met vrienden op de binnenbaan in Mijdrecht (Bleekemolen).
Mijdrecht, de eerste, de beste
In 1993 introduceerde Michael Bleekemolen de allereerste indoor kartbaan van Europa. Vele liefhebbers van snelheid, competitie en gezelligheid maakten hier voor de eerste keer kennis met het indoor karten. En ook vandaag de dag is Race Planet Mijdrecht, centraal gelegen tussen Amsterdam en Utrecht, nog altijd ‘the place to be’ voor kartheats, kartarrangementen, bedrijfs- en verjaardagsfeesten.
GRAND PRIX
(vanaf 5 personen)
• Uitleg karts, bochten- en rijtechniek
• 1 training, 3 races, 1 finale
• Prijsuitreiking met bekers en champagne
Mijdrecht ben ik ook niet zo'n voorstander van.
Ik hoef ook geen grand prix gebeuren, gewoon een paar heats karten op een binnen of buiten baan en ik ben tevreden.