YM 2009 FN2 in NH0
hier is ie dan ...
http://type-r-owners.co.uk/forums/showt ... hp?t=54873
en hier nog es
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=792284
foto's zijn nog niet zo schitterend, maar nu hebben we wel een idee wat de facelift inhoudt. ik vind em geslaagd.
http://type-r-owners.co.uk/forums/showt ... hp?t=54873
en hier nog es
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=792284
foto's zijn nog niet zo schitterend, maar nu hebben we wel een idee wat de facelift inhoudt. ik vind em geslaagd.
Ik weet het niet hoor... Iets aan die auto maakt het niet 'mijn' auto. Je ziet in het snelle voorbij gaan amper het verschil tussen een Type-R en een 1.4 Vind hem niet ruig genoeg. De voorkant vind ik mooi, maar die achterkant... hmm.
Het interieur daar is nog hoop voor, quote: "Uprated plastics and materials for interior"
Het interieur vond ik echt verschrikkelijk plastic.
En ik vind de dubbelspaaks 19"velgen mooier dan deze.
Het interieur daar is nog hoop voor, quote: "Uprated plastics and materials for interior"
Het interieur vond ik echt verschrikkelijk plastic.
En ik vind de dubbelspaaks 19"velgen mooier dan deze.
[quote="""]Ik weet het niet hoor... Je ziet in het snelle voorbij gaan amper het verschil tussen een Type-R en een 1.4
hebben we het wel over dezelfde auto?
ik vond dit eerder het geval voor de ep3 type r , vond er weinig verschil op met een 'sport'..(heeft dezelfde bodykit dacht ik? ) enkel de stickers vielen me op als het een echte R was..
miss ligt et wel aan mij, en ben ik er blind voor omdat ikzelf FN2 rij, maar ik vind hem net héél opvallend.
hebben we het wel over dezelfde auto?
ik vond dit eerder het geval voor de ep3 type r , vond er weinig verschil op met een 'sport'..(heeft dezelfde bodykit dacht ik? ) enkel de stickers vielen me op als het een echte R was..
miss ligt et wel aan mij, en ben ik er blind voor omdat ikzelf FN2 rij, maar ik vind hem net héél opvallend.
Jo& wrote:Ik weet het niet hoor... Je ziet in het snelle voorbij gaan amper het verschil tussen een Type-R en een 1.4
bartman wrote: hebben we het wel over dezelfde auto?
De EP3 lijkt idd wel veel op een sport, maar er zijn toch wel duidelijk verschillen. Bodykit is wel hetzelfde, maar spoiler, stickers, velgen, stoelen, grill... En bij de pre-facelift andere uitlaat.
Maar in vergelijking met de standaard versie zie je echt wel het verschil!!!
En dat vind ik bij de FN2 veel minder. Vind de bodykit bijv niet zo ruig.
Het verschil tussen een gewone nieuwe civic of de FN2 vind ik beduidend minder, en minder goed / snel te zien dan het verschil tussen en een EP3 en die gewone uitvoeringen. Als ik de EP3 naast de gewone versie zie staan zie ik echt verschil en vind ik de EP3 echt veel ruiger. Dit heb ik met de FN2 veel minder.
Maar... Misschien ben ik wel blind door de auto die ik rij....? Heb eerst een 1.6 sport gehad en toen de Type-R.
Én smaken en opinies verschillen!
Mensen hou toch op als jullie niet de verschillen zien dan zijn jullie vast blind 8) of toch niet zo'n echte TYPE R fan
Verschil zie je duidelijk.
EP3:
Kofferbak spoiler is een stuk groter en daarmee ook mooier , velgen zijn groter enanders, grill is bij ons honinggraat en H zegt genoeg.
FN2:
De spiegel achtige grille veraad al dat het om een andere uitvoering gaat dan de FN2 want die heeft ook weer honingraat en ook hierbij geld hetzelfde voor de[/color] H
De achterspoiler komt allen bij de FN2 voor en ook hier weer zijn de velgen totaal anders.
Verschil zie je duidelijk.
EP3:
Kofferbak spoiler is een stuk groter en daarmee ook mooier , velgen zijn groter enanders, grill is bij ons honinggraat en H zegt genoeg.
FN2:
De spiegel achtige grille veraad al dat het om een andere uitvoering gaat dan de FN2 want die heeft ook weer honingraat en ook hierbij geld hetzelfde voor de[/color] H
De achterspoiler komt allen bij de FN2 voor en ook hier weer zijn de velgen totaal anders.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
wesjes wrote:g-unit wrote:Mensen hou toch op als jullie niet de verschillen zien dan zijn jullie vast blind 8) of toch niet zo'n echte TYPE R fan
Nee ik ben niet zo'n fan van de nieuwe FN2 dus ik zie de verschillen ook niet echtops:
Ben ik niet de enige..
Ik zeg ook niet dat er geen verschil te zien is. Maar dat het in het voorbij gaan minder snel te zien is. En voor een leek ook niet... Vind hem minder ruiger zeg maar...
Is maar net waar je op let denk ik. Ik zie het bij zowel de EP3 en de FN2 direct of het een Type-R is. Kan zo niet eens echt zeggen waaraan je het ziet. Ik denk het geheel. spoiler, velgen, grill, bij de FN2 de randjes om de wielkasten zijn meegespoten...
Zoals wel vaker blijkt (vooral op het Forum hier :razz: ) verschillen smaken en meningen. 8)
Het zat er wel in dat Honda een facelift zou gaan maken. Helaas voor sommige onder ons (Peter, ik, en nog een paar andere) komt dit alleen een beetje te laat. Jammer dat ze uhm niet gelijk 230pk gegeven hebben (zoals de FD2) Is er al bekend wanneer deze op de markt komt?
Ik vindt vooral de achterkant een stuk mooier geworden. En wat die LSD betreft,.. tja wat zal ik daar van zeggen. :roll:
Zoals wel vaker blijkt (vooral op het Forum hier :razz: ) verschillen smaken en meningen. 8)
Het zat er wel in dat Honda een facelift zou gaan maken. Helaas voor sommige onder ons (Peter, ik, en nog een paar andere) komt dit alleen een beetje te laat. Jammer dat ze uhm niet gelijk 230pk gegeven hebben (zoals de FD2) Is er al bekend wanneer deze op de markt komt?
Ik vindt vooral de achterkant een stuk mooier geworden. En wat die LSD betreft,.. tja wat zal ik daar van zeggen. :roll:
Deus Ex Machina!
wesjes wrote:g-unit wrote:Mensen hou toch op als jullie niet de verschillen zien dan zijn jullie vast blind 8) of toch niet zo'n echte TYPE R fan
Nee ik ben niet zo'n fan van de nieuwe FN2 dus ik zie de verschillen ook niet echtops:
Nou, het lijkt mij dat je duidelijk verschil inziet tussen 1 met dat spiegel achtige grille 1 met een honingraat grille al komt die met 235km/h voorbij.
maar ja als het nietz zietz dan zietz je hetz nietz 8)
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-