Moet niet gekker worden he...
Moet niet gekker worden he...
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=9832
WTH en ze weten niet hoe ze al die pk's op de voorwielen :shock: kwijtkunnen :lol:
WTH en ze weten niet hoe ze al die pk's op de voorwielen :shock: kwijtkunnen :lol:
- Gaskleppie
Het viel me dit weekend al op hoe ze het vermogen tegenwoordig op de straat proberen te krijgen. Ten eerste door vergaande rem ingrepen op de doorslaande wielen maar vooral door belachelijk breed rubber te monteren.
Op de Focus rs zetten ze tegenwoordig 240 banden! Dat zat vroeger niet eens onder een ferrari!
Op de Focus rs zetten ze tegenwoordig 240 banden! Dat zat vroeger niet eens onder een ferrari!
slydawg wrote:Jo& wrote:eteuben wrote:...wel loopt de Limited Edition 259 km/h
Mijne ook 250 (op teller), maar dan met 110 pk minder...
Ja maar de door hen vermelde topsnelheid is geen teller snelheid...
De CTR loopt officieel geen 250, ben even vergeten wat de officiele opgave is, dacht iets van 240 ofzo...
235
238 toch? :twisted:
:wink:
een keer geprobeerd en ik kwam uit op de teller ong 275 (2 pers.geschatte km)
keer erop a x maanden (20 graden allebei ongeveer) kwam ik met moeite uit op de 255(alleen)... :evil:
ik vraag me wel af hoe ze aan deze waarden komen

wel met het motormanagement lampje aan btw

D_ToXx² wrote:slydawg wrote:"Jo&":1cfyarnw wrote:eteuben wrote:...wel loopt de Limited Edition 259 km/h
Mijne ook 250 (op teller), maar dan met 110 pk minder...
Ja maar de door hen vermelde topsnelheid is geen teller snelheid...
De CTR loopt officieel geen 250, ben even vergeten wat de officiele opgave is, dacht iets van 240 ofzo...
235
238 toch? :twisted:
:wink:[/quote:1cfyarnw]
wind mee.. :lol:
De mijne liep ook harder dan de 235 fabrieksopgave.
3 man erin en nog 250 op de teller gehaald. Het kon nog wel iets harder maar de situatie liet het niet toe.
Verder eigenlijk nooit in mijn uppie eens een high speed run gedaan. Heeft me nooit echt geinteresseerd. Als de situatie het toe laat is het leuk om tegen andere te kijken waartoe de auto in staat is, maar kilometers lang 8K+ toeren draaien lijkt me niet wenselijk.
3 man erin en nog 250 op de teller gehaald. Het kon nog wel iets harder maar de situatie liet het niet toe.
Verder eigenlijk nooit in mijn uppie eens een high speed run gedaan. Heeft me nooit echt geinteresseerd. Als de situatie het toe laat is het leuk om tegen andere te kijken waartoe de auto in staat is, maar kilometers lang 8K+ toeren draaien lijkt me niet wenselijk.
Zelf heb ik eens in een Jaguar XJ-R gereden. Terwijl die ook begrenst moet zijn op 250 liep hij makkelijk naar de 265 en dat was nog niet het einde. Ik geloof wel dat de teller afwijking iets minder is bij de Lexus en Jaguar (en andere top merken). Volgens mij smokkelen ze een beetje en lopen ze wel degelijk 255-260 harde km/h.