unicorn wrote:Komen ze nu mee!!! :evil: :evil: :evil:
Nou wordt de keuze wel heel moeilijk in 2010, wordt het de CR-Z of toch een nieuwe FN2-CHAMP. Maar eens even afwachten wat de specs worden van beide auto's...
@ Jack: Dat is hetzelfde als een RHD Civic Mugen Si... :-?
Kortom, een LHD FD2 kan je rustig vergeten.
Tenzij je voldoende mensen weet te vinden die vooraf een order wilt plaatsen voor een LHD FD2, wellicht dat Honda Japan aan je vraag wilt voldoen.
Keung wrote:@ Jack: Dat is hetzelfde als een RHD Civic Mugen Si... :-?
Kortom, een LHD FD2 kan je rustig vergeten. Tenzij je voldoende mensen weet te vinden die vooraf een order wilt plaatsen voor een LHD FD2, wellicht dat Honda Japan aan je vraag wilt voldoen.
misschien als je 1000+ mensen kent
Ik snap niet wat het probleem is om een RHD FD2 te rijden?
En al zou de FD2 LHD uitkomen wie zou hem dan kopen? ik neem aan dat die duurder word dan de huidige FN2..
Kortom, een LHD FD2 kan je rustig vergeten. Tenzij je voldoende mensen weet te vinden die vooraf een order wilt plaatsen voor een LHD FD2, wellicht dat Honda Japan aan je vraag wilt voldoen.
En al zou de FD2 LHD uitkomen wie zou hem dan kopen? ik neem aan dat die duurder word dan de huidige FN2..
omdat verkoop of inruil in de toekomst misschien minder kans maakt...
omdat verkoop of inruil in de toekomst misschien minder kans maakt...
Daar maak ik mijzelf niet zo druk om, kan hem altijd nog exporten naar de UK,..
Je koopt de auto omdat je een liefhebber bent ervan, i.i.g mijn mening dat die minder snel verkocht word omdat het een RHD is ja jammer dan ..
Maar zeg eerlijk al zou die uit komen als een LHD in Nederland zou jij er dan 36k+ voor neerleggen? misschien wel 40k,.