Ben ik de pineut? Getekent voor beschadigd pakket..

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Sander

Ben ik de pineut? Getekent voor beschadigd pakket..

Post by Sander »

Eindelijk mijn Toda uitlaat binnen... Maar met gemengde gevoelens. De tip van de uitlaat is verbogen. :(

Ik heb er al voor getekend.. Dus kan ook niemand meer aansprakelijk stellen ervoor? Iemand tips, of in een soortgelijke situatie meegemaakt?

Oplossingen? Nog mogelijk een titanium tip te laten maken/terug buigen?.. Ik post later fotos. Nu ff aan het avond eten, maar krijg geen hap door mijn keel..
roblom

Post by roblom »

Heb je hem niet verzekert verzonden?

Van dit soort situaties heb ik me ook al eens afgevraagd hoe dat gaat. Je mag het pakket niet openen voordat je getekend hebt, dus veel meer dan tekenen valt er eigenlijk niet te kiezen.
Sander

Post by Sander »

roblom wrote:Heb je hem niet verzekert verzonden?

Van dit soort situaties heb ik me ook al eens afgevraagd hoe dat gaat. Je mag het pakket niet openen voordat je getekend hebt, dus veel meer dan tekenen valt er eigenlijk niet te kiezen.

Dat klopt. Vage regeling eigenlijk. Verzekering ben ik op het moment aan het controleren bij de webshop. Het was geen optie iig toen ik het kocht, dus nam aan dat het in de verzendsprijs zat... hopelijk
roblom

Post by roblom »

Ik help het je hopen, maar meestal staat dit apart vermeld op de factuur.
Sander

Post by Sander »

Image
Image

Niet de fotos die je wil zien.. :(

Doos is trouwens ook nog geopend door de inklaringsdienst van tnt.. Dat zie ik aan de tape waarmee ie is dichtgeplakt. Staat groot op, geopend door tnt.
Best kans dat die slimmerikken de tip beschadigd hebben, of de tip naar beneden hebben ingepakt waardoor ie makkelijk beschadigd..
Sander

Post by Sander »

Ik krijg de mailtjes naar de webshop terug.. Hun mailserver is down.. lekkere timing :(
Sander

Post by Sander »

What shipment methods are used?
We currently use the EMS shipment service provided in Japan by the Japan Post Office. EMS is an international insured air freight that operates in many countries throughout the world using the national Post Office service. Complete international tracking is provided by EMS and the tracking number and information is provided on the website once an order has been shipped.
slydawg

Post by slydawg »

Sh*t man!!!! Dat is echt niet leuk!!
Wie kan je nu aansprakelijk stellen? Denk niet dat je ooit zal achterhalen wie het daadwerkelijk heeft gedaan maar een poging tnt erop aan te spreken kan nooit kwaad.
Ik ben geen metaal bewerker maar het lijkt te herstellen zonder dat je er wat van terug zal zien maar snap ook als je zegt je hebt iets nieuws besteld en wild dus geen beschadigde spullen.
Succes ermee!
roblom

Post by roblom »

Zolang er geen krassen op zitten is dit nog wel te repareren hoor. Een doorn van de juiste diameter en misschien wat hitte en hij is zo weer rond.
slydawg

Post by slydawg »

roblom wrote:Zolang er geen krassen op zitten is dit nog wel te repareren hoor. Een doorn van de juiste diameter en misschien wat hitte en hij is zo weer rond.

Dat bedoel ik dus, zo te zien op de foto geen krassen, zie wel een mini krasje maar die wordt vanzelf zwart :-)
Sander

Post by Sander »

Ok, dat klinkt positief. Maar de tip is wel van titanium, ik weet niet of dat ook zo makkelijk gaat?
Ik heb ook eerlijk gezegt niet echt een goed adresje daarvoor. Moet wel meteen goed gebeuren natuurlijk.
crx303

Post by crx303 »

Dit moet zonder hitte weer rond te krijgen zijn hoor.
Sander

Post by Sander »

Image

Deze foto geeft een nog wat duidelijker beeld.
Maar als mensen een adresje weten waar dit super goed hersteld kan worden, dan hoor ik het graag...
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Denk gewoon naar de plaatselijke smit. Die kloppen m zo weer in model. Anders kun je als echt niets meer wil altijd nog naar Eps in hoogezand.
crx303

Post by crx303 »

De smit die ook hoefijzers smeedt?
Sander

Post by Sander »

Hahaha, smit is wel een erg oude term. Zou er niet een weten.. :lol:
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Even zoeken en ik heb al iets gevonden ,weet niet of het bij jou in de buurt is,maar deze lui kunnen toveren met alles wat maar van metaal is. Succes
http://www.wvanschoonhorst.nl/?s=sme&p=wat
HONDA

Post by HONDA »

SmiD... misschien is een metaalwerker of bankwerker handiger in deze tijd. Maar voordat je gaat hobby'en zou ik toch eerst verhaal halen bij de leverancier of de vervoerder.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Sander

Post by Sander »

HONDA wrote:SmiD... misschien is een metaalwerker of bankwerker handiger in deze tijd. Maar voordat je gaat hobby'en zou ik toch eerst verhaal halen bij de leverancier of de vervoerder.

Was ik ook zeer zeker van plan. Morgen wat telefoontjes plegen. Maar het kan geen kwaad om alvast 2 stappen vooruit te kijken..
eteuben

Post by eteuben »

Toch wel jammer dat je em zo binnen krijgt, komt ook door het langdurige traject dat ie doorlopen heeft. Constant in en uitgeladen, in en uitgepakt. En weer verzonden. Kan bij transport wel eens mee gesmeten zijn, met de doos! Je komt er toch nooit achter. Zou er wel iets uit proberen te halen bv. een kleine vergoeding. Maar de nieuwigheid is er vanaf en das balen...
Locked