Sander stelt zich opnieuw voor. [TODA Spruitstuk]

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

netjus dude! :D

succes! ik ben nog bezig :wink: :D
en geloof me het geluid :D

en ff gekeken op pagina 1. :thumbs:
boikel

Post by boikel »

Mooi spul man. :thumbs:

Jammer dat je nog niet alles binnen hebt, maar dat houdt het ook weer spannend.

Als alles gemonteerd is wel even een dyno doen hè. Ben echt benieuwd naar de cijfers.
Sander

Post by Sander »

Image

Volledig resultaat metric: http://gallery.beuh-racing.com/d/3473-1/results.jpg
Volledig resultaat US: http://gallery.beuh-racing.com/d/3476-1/results_us.jpg

Rode lijn is run met alleen RBC. Zwarte lijn met Toda uitlaatspruitstuk!

Samenvatting

RBC
0-100km/h: 6.338s
1/4 Mile: 14.491 @ 157.2km/h

RBC + TODA
0-100km/h: 5.774s
1/4 Mile: 13.903 @ 166.52km/h

Gigantische vooruitgang!!!
:twisted:
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

:thumbs:

netjuss!
Sander

Post by Sander »

Thnx!...

Updateje over de uitlaat. Ik zag op tracktrace
Zending zit in afleverroute
Chauffeur is onderweg

Dus ik zorgen dat ik thuis kan werken, en het pakje in ontvangst kan nemen. Pakket bezorger is er altijd na 13:00 pas.. Dus ik om 12uur bij me werk weg, kom thuis aan en zie een briefje in mijn bus hangen :-(.

Nu staat echter de status op
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie (Zoetermeer)

Zending beschikaar op afhaallocatie n.a.v. verzoek ontvanger. Zie ontvangen kennisgeving

Maar op het blaadje van de bezorger staat pas volgende dag na 13:00 ophalen. Ik ga zo maar gewoon een poging doen, wie niet waagt... Maar ik geloof er niet echt in, zal morgen wel ophalen worden...

Maarja uitlaat is er iig zeer binnenkort :D
Katana

Post by Katana »

Het zit je ook niet mee he? :D [/quote]
Sander

Post by Sander »

Weer een tijdje mij koest gehouden.. Toch wel typisch hoe zo'n probleem met die uitlaat de zin voor de hobby ff kan verpesten.
Het staat momenteel echt weer op een laag pitje.

Eindemper komt van Toda UK waarschijnlijk ergens volgende week. Met de verkoper uit japan zijn we nog steeds bezig met de verzekeraar daar. Dus dat loopt nog.. Hopelijk niet te lang.

Nokkenassen zitten er nog niet in. K-pro streettuned.. En loopt zeer lekker. Mooi A/F curve.
Helaas begint de nieuwe Honda koppeling die ik een jaar geleden had laten monteren te stinken. Dus bak kan er binnenkort weer onderuit. Het vermogen is gewoon teveel voor die standaard koppeling.
Ik had een jaar geleden niet echt verwacht deze upgrades te doen, anders had ik wel voor een andere gekozen.. Maarja..

Dat was het weer even
slydawg

Post by slydawg »

Laat zoiets je hobby zeker niet verpesten! Het zit mij momenteel ook verschrikkelijk tegen met de mijne maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, gewoon doorzetten!

Enne, die koppeling moet het vermogen waar je nu ongeveer op zit makkelijk aankunnen, ik denk dat het meer komt door die trackdays en toen je bezig was met je licentie dat ie het heel zwaar te verduren heeft gehad. Ma ja als de bak eraf gaat is een upgrade zeker geen slechte keus!
Sander

Post by Sander »

Tja het is ook niet permanent hoor. Dat ik hier alweer op de site zit zegt genoeg.

Met die koppeling, die zal ongetwijfeld behoorlijk op z'n lazer hebben gehad tijdens de cursus. En misschien een kleinere tolerantie hebben kwa vermogen wat ie niet meer aan kan. Ik heb het zelf ook nog een beetje veroorzaakt toen ik probeerde te launchen vanuit mijn 2. Mijn motor draaide 6000 toeren, alleen mijn wielen bewogen geen mm. Sindsdien als ik normaal rij is er niets aan de hand maar zodra ik in 1, 2 of 3 meer als 6500 toeren maken bij een acceleratietje begint ie te meuren. Ik merk zelf niet dat ie slipt trouwens. Maar als je stilstaat ruik je het duidelijk.

Thanks voor de support
Sander

Post by Sander »

Yooooozzz! Nieuwe demper uit de UK is binnen!!

YEAH!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

:thumbs:
Sander

Post by Sander »

Zo kan het ook :wink:

Image
Image
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Knap :shock:
wilco

Post by wilco »

Sex.
Sander

Post by Sander »

Thanks..
Even voor de duidelijkheid.. ik heb een compleet systeem. Maar de demper was beschadigd tijdens transport en heb nu een nieuwe dus.. Eindelijk ;-)

Kijken of het systeem er nog voor 2009 onder kan :-D
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ik vind die tip zo vet :)
sigur

Post by sigur »

wow...
Locked