Vraagje :

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
ITR1217

Vraagje :

Post by ITR1217 »

Gezien 9/10 de "laten we maar zeggen" restauratie van m'n ITR gaat beginnen had ik een vraagje :

Heeft iemand hier ervaring mee ?

http://www.tunerschoice.com/product.ASP ... lay_id=259

Ik heb het dan over plaatsing, rijgedrag ....

Thx
baRt

Post by baRt »

Je hebt al zo'n ding...

:)

de quaife is wel beter, maar kost je een 750 euro geloof ik. En dan nog de montage.
Dit is pas interessant als je Honda LSD het af laat weten, en ik heb je nog nooit iets horen zeggen over problemen die eraan toe te dichten zijn.

Als je het doet, is dit wel de beste mogelijkheid, dat dan weer wel!
ITR1217

Post by ITR1217 »

Dank je BaRt ............ maar ik wist dat ik dit al had :lol:

Maar als dit beter is :wink:
baRt

Post by baRt »

Ja ok... Maar het lijkt me wat overbodig... zeker voor dat beetje wat jij aan meters maakt...

Maar goed: je moet toch al stapels bankbiljetten inleveren voor de rebuild, dusss...

hahaha
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Als je niet eens wist dat je er 1 had kan je hem er net zo goed helemaal uit halen!

het standaard dif is voor licht circuit werk zelfs meer dan goed zat dus een quaife dif zou voor jou zware overkill zijn...
ITR1217

Post by ITR1217 »

Gaskleppie wrote:Als je niet eens wist dat je er 1 had kan je hem er net zo goed helemaal uit halen!

het standaard dif is voor licht circuit werk zelfs meer dan goed zat dus een quaife dif zou voor jou zware overkill zijn...

Zoals ik tegen BaRt ook al zei, uiteraard weet ik dat dat erin zit ! :wink:

Ik vroeg me gewoon af of dit systeem beter is, slechter is, hetzelfde, nutteloos of weet ik wat ... gewoon uit interesse 8) :lol:
Locked