"mr. X" 5b3x32r wrote:Huh, Randy. Heeft hij hem nu wel verkocht?
:cry: helaas wel ja mis me ITR nu al maar ja hij is bij een :twisted: echte ITR liefhebber terecht gekomen wel een beetje ver :shock: van mij maar ja zal hem vast wel nog een keer op een meeting zien 8) en wens de nieuwe eigenaar veel suc6 ben nu nog bezig met me 16 inch jdm velgen te verkopen :wink:
Wat komt er voor in de plaats?[/quote 5b3x32r] :twisted: voorlopig nog op zoek :wink:[/quote 5b3x32r]
Misschien toch maar een keertje rijden?
Erin gezeten heb je al
"mr. X":3inm1p46 wrote:Huh, Randy. Heeft hij hem nu wel verkocht?
:cry: helaas wel ja mis me ITR nu al maar ja hij is bij een :twisted: echte ITR liefhebber terecht gekomen wel een beetje ver :shock: van mij maar ja zal hem vast wel nog een keer op een meeting zien 8) en wens de nieuwe eigenaar veel suc6 ben nu nog bezig met me 16 inch jdm velgen te verkopen :wink:
Wat komt er voor in de plaats?[/quote:3inm1p46] :twisted: voorlopig nog op zoek :wink:[/quote:3inm1p46]
Misschien toch maar een keertje rijden? Erin gezeten heb je al [/quote:3inm1p46]
Even een update-tje.
Gisteren is er een Exedy organic sportkoppeling onder gezet samen met een TCC lichtere vliegwiel.
En moet zeggen het koppelt en rijdt helemaal SUPER!! Koppeling is wel ietsje zwaarder geworden maar niet extreem.
Kost wel iets maar tis zeker de moeite waard geweest. 8)
Kleine update:
- nieuwe honda logo's en stickers
- nieuwe matten
- optionele sport pedalen
- nieuwe pookhoes met rooie stiksels
- amber knipperlichten
- amber bumperlichten
- CF bougie klepje
sigur wrote:aaahhhh roddelen he? Persoonlijk heb ik het niet zo op aktief, maar mr. de Jonge is super aardig en wil ook wel veel voor je doen.
ik heb geen problemen met aktief zo lang als ik auto rij kom ik al daar. en de service en kennis is er goed dus zie ik ook niet in waarom ik ergens anders naar toe zou gaan :wink:
Arno wrote:Waar heb jij je radio in hangen als ik vragen mag? Ik zoek ook zoiets, nu hangt die van mij er maar wat bij Verward/Confused
toe de ITR uit japan hier naar toe kwam zat dat gat dicht met een din blockoff plate maar aangezien iedereen er bijna een radio in heeft zitten is
dit gewoon een standaard din radio plaatje/vakje of hoe dat noemen wil.
je kan dat dus gewoon bij je lokale dealer bestellen