Corne update P3

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
S.J.

Post by S.J. »

corne wrote:
Blitz wrote:Meer driftstyle he, wat ik pas echt megastorend vind zijn die afschuwelijke M3 spiegels. Hoe verzin je het om dit op zo'n auto te zetten :-?

auto is zoals hij uit japan is verscheept nog niets aan gedaan

Stuur zit rechts vriend. Ding is opgebouwd door Wolf autostyling.
chris

Post by chris »

je bedoelt links :lol:
corne

Post by corne »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Natuurlijk ook een foto van de nieuwe matten

Voor
Image

Na
Image

en nog 1 foto van rijdend

Image

Ik heb ook een INVIDIA GT 300 catback systeem gekocht 8)
Dus eindelijk weer gebrul :wink:
corne

Post by corne »

S.J. wrote:
corne wrote:
Blitz wrote:Meer driftstyle he, wat ik pas echt megastorend vind zijn die afschuwelijke M3 spiegels. Hoe verzin je het om dit op zo'n auto te zetten :-?

auto is zoals hij uit japan is verscheept nog niets aan gedaan

Stuur zit rechts vriend. Ding is opgebouwd door Wolf autostyling.

wolf autostyling?

EDIT je bedoelt de zwarte :wink:
eteuben

Post by eteuben »

Aparte foto's heb je gemaakt. Creatief bedacht. Toch heb je bijvoorbeeld op nr1 best veel last van vignetteringm en hou het liefst de horizon recht, dat staat vele malen mooier. Tips van het Nikon forum hoor... :wink:

Je hebt ook een rode (deluxe) matset aangeschaft als eerst, zie ik! Mijne was ook echt lelijk en aan vervanging toe. Ik mistte ook een bijrijdermat, dus ik moest wel.
corne

Post by corne »

eteuben wrote:Aparte foto's heb je gemaakt. Creatief bedacht. Toch heb je bijvoorbeeld op nr1 best veel last van vignetteringm en hou het liefst de horizon recht, dat staat vele malen mooier. Tips van het Nikon forum hoor... :wink:

Je hebt ook een rode (deluxe) matset aangeschaft als eerst, zie ik! Mijne was ook echt lelijk en aan vervanging toe. Ik mistte ook een bijrijdermat, dus ik moest wel.

de foto's zijn idd bewerkt door een jongen die aan het proberen is geweest.

En mijn matten waren slecht. vlekken, kaugom en gaten
ja dan nieuwe nette matten erin. Verdient de auto
eteuben

Post by eteuben »

Ben er zo zuinig op dat de gehele matset nog in de kofferbak ligt en de oude mat toch even tijdelijk voorin ligt. Zonde om hem vies te maken... :wink:
Gangaran

Post by Gangaran »

Je moet net als mij doen. De oude gebruik ik bij nat weer en bij mooi weer of meetings pak ik de nieuwe.
corne

Post by corne »

Gangaran wrote:Je moet net als mij doen. De oude gebruik ik bij nat weer en bij mooi weer of meetings pak ik de nieuwe.

heb hiervoor extreme tik gehad met mijn EK3 die behoorlijk RICE voor hier zal worden bestempeld.
Die tik moet toch onderhand wel een keer ophouden :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

eteuben wrote:Ben er zo zuinig op dat de gehele matset nog in de kofferbak ligt en de oude mat toch even tijdelijk voorin ligt. Zonde om hem vies te maken... :wink:

Euh... daar dienen matten eigenlijk wel voor. Om de vloer van je wagen te beschermen. Dus ze mogen best vuil worden. Natuurlijk regelmatig reinigen is een must. :wink:
eteuben

Post by eteuben »

Ik heb geen overdreven vies beroep, maar heb wel werkschoenen. En zo'n logo wordt dan al gauw vies en dat krijg je met de stofzuiger niet schoon. De mat maakt me niet zoveel uit...
corne

Post by corne »

eteuben wrote:Ik heb geen overdreven vies beroep, maar heb wel werkschoenen. En zo'n logo wordt dan al gauw vies en dat krijg je met de stofzuiger niet schoon. De mat maakt me niet zoveel uit...

ben gewoon schilder dus ja. stap wel altijd in met werkkleren. en als ik echt weet dak vies ben heb ik reserve kleding bij :wink:
ramontypeR

Post by ramontypeR »

hey ,

ziet er netjes uit .mooi bakkie . jij kent arjan v eck toch ook van team betuwe.??? ik sta ook wel is bij die gasten.

groeten ramon
Jo&

Post by Jo& »

Deed hij stof doen opwaaien...
Locked