kamelenjager | de perfecte crx? :D p6 ?
-
-
:dontspeak:
:cry:
Dat meen je niet..
Je had misschien de sloot in kunnen sturen. Hoe dan ook goed dat er niemand bij je zat want die had grotere problemen gehad.
Ik weet niet met welke snelheid je de boom hebt geraakt, maar het dak is lelijk vervormt zeg, bah! Een nieuwe auto is dan toch wel een stukje veiliger.
Mijn EG is dan wel ietsjes nieuwer dan de CRX maar dit is een van de redenen waarom ik denk dat een rolkooi toch geen overbodige luxe is.
Sterkte met je verlies!
:cry:
Dat meen je niet..
Je had misschien de sloot in kunnen sturen. Hoe dan ook goed dat er niemand bij je zat want die had grotere problemen gehad.
Ik weet niet met welke snelheid je de boom hebt geraakt, maar het dak is lelijk vervormt zeg, bah! Een nieuwe auto is dan toch wel een stukje veiliger.
Mijn EG is dan wel ietsjes nieuwer dan de CRX maar dit is een van de redenen waarom ik denk dat een rolkooi toch geen overbodige luxe is.
Sterkte met je verlies!

Oei zeg hey fucking zonde man. Vaag dat je hem kwijt geraakt bent lijkt aardig stuk rechte weg daar ? En je mag je engeltje wel bedanken dat je er zonder noemenswaardig letsel vanaf gekomen bent. En zoals anderen al zeiden blij dat er niemand naast je zat je zou je jezelf nooit vergeven.
Was supergave rex
Sterkte hiermee.
Was supergave rex

Serieus zonde! Veel sterkte met de afhandeling van je CRX.
De A-stijl heeft flink te verduren gehad, aangezien dit 1 van de sterkste punten van de gehele carrosserie is.
Ben je trouwens voor de zekerheid nog even bij de huisarts/ dokter geweest voor een korte lichamelijke check-up?
Als hij/zij nu wat opmerken tijdens de check-up kan er vroegtijdig actie ondernomen worden.
Niet dat je op een latere stadium met mogelijke pijn zit in je rug, nek armen etc.
De A-stijl heeft flink te verduren gehad, aangezien dit 1 van de sterkste punten van de gehele carrosserie is.
Ben je trouwens voor de zekerheid nog even bij de huisarts/ dokter geweest voor een korte lichamelijke check-up?
Als hij/zij nu wat opmerken tijdens de check-up kan er vroegtijdig actie ondernomen worden.
Niet dat je op een latere stadium met mogelijke pijn zit in je rug, nek armen etc.
damn, dat ziet er niet lekker uit zeg... Als je eenmaal in het gras zit, is het lastig om de auto weer recht te krijgen. Enige wat je kunt doen is rem loslaten en heel voorzichtig terugsturen naar de weg, maar daar zal wel geen tijd meer voor geweest zijn...
iig met jou alles goed, das het belangrijkste...
Sterkte
iig met jou alles goed, das het belangrijkste...
Sterkte
-
-
-
Dokter heeft weinig kunnen vinden.. (niets eigenlijk!)
En de spierpijn is bijna helemaal weggetrokken...
Ik mag zeker vna geluk spreken!
Ander nieuws, vanmiddag zou ik naar een civic coupe uit 95 gaan kijken.
Waarom geen crx? eventjes niet.. klopt niet voor mijn gevoel.. het zou niet echt 'mijn crxje' zijn.
Zo was ook het gevoel toen ik bij deze coupe ging kijken.. het zou niet mijn auto wezen... maar moet toch vervoer hebben.
Deze coupe is mij erg goed bevallen, en gezien de opties heb ik hem voor een nette prijs over kunnen nemen.
Het is dus een Honda Civic coupe geworden ja.
Officieel rood, 2jr geleden exterieur overgespoten in zwart metallic (onder het kapje dus nog rood helaas).
Exterieur OEM, en zwart dus, interieur is net zo standaard als de buitenkant.
Het motorblok? een JDM B18C samen met de bekende ITR remmerij setup (niet mijn eigen, maar deze zat er al op).
Een verlaging van 4cm moet mij in de bochten gaan houden... brrr....dat wordt dus niks.
Plaatje:

En de spierpijn is bijna helemaal weggetrokken...
Ik mag zeker vna geluk spreken!
Ander nieuws, vanmiddag zou ik naar een civic coupe uit 95 gaan kijken.
Waarom geen crx? eventjes niet.. klopt niet voor mijn gevoel.. het zou niet echt 'mijn crxje' zijn.
Zo was ook het gevoel toen ik bij deze coupe ging kijken.. het zou niet mijn auto wezen... maar moet toch vervoer hebben.
Deze coupe is mij erg goed bevallen, en gezien de opties heb ik hem voor een nette prijs over kunnen nemen.
Het is dus een Honda Civic coupe geworden ja.
Officieel rood, 2jr geleden exterieur overgespoten in zwart metallic (onder het kapje dus nog rood helaas).
Exterieur OEM, en zwart dus, interieur is net zo standaard als de buitenkant.
Het motorblok? een JDM B18C samen met de bekende ITR remmerij setup (niet mijn eigen, maar deze zat er al op).
Een verlaging van 4cm moet mij in de bochten gaan houden... brrr....dat wordt dus niks.
Plaatje:

Als je er de wereld niet van verwacht dan rijden die Coupe's best aardig. Ik heb een '94'er.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-