Niks speciaals aan gedaan. Helemaal standaard.
Laat ik ook zo. Ga er niks aan doen. Rijd super zo.
Wel ben ik net terug van een korte vakantie. 2 weken weg op de motor. Meissie achterop en op naar Engeland en Frankrijk.
het is 1 week Engeland geworden waar ik Wales en zuid Engeland het gezien plus daarna naar de normandische kust van Frankrijk.
Super tijd gehad en maar 1 middag regen gehad.
totaal even 4300km gemaakt in 2 weken tijd..... 8)
mwoaaaa....... Minder leuke dingen vergeet je snel zeggen we dan maar...
Op zich heeft die 600F een best zadel. Maar langer dan 2 uur achter elkaar op je motor wordt toch vervelend..
Gewoon even stoppen als je iets leuks ziet en even een rondje lopen.
Ik had een lange staalkabel met slot meegenomen. Dus de helmen en tassen konden op slot als we ergens waren. Zo kan je makkelijker even weg van je motor zonder gelijk alles mee te moeten sjouwen.
lijkt me een erg leuke trip. Zou ik ook best eens willen doen. Alleen is het op een racer zoals een GSXR of een 600RR, voor de passagier niet zo comfortabel om langere tijd achterop te zitten.
Voor degene met een CBR... volgende week is er een leuke dag.
De WereldRecord Poging 2008
Als klap op de vuurpijl wordt dit jaar de WereldRecord poging voor de langste, rijdende stoet Honda CBR motoren georganiseerd.
De bedoeling is om zoveel mogelijk Honda CBR-rijders uit binnen- en buitenland bij elkaar te krijgen om daarna gezamenlijk een ononderbroken rit te gaan maken van ongeveer 10 km.
Naast de recordpoging wordt er een geweldige dag georganiseerd met een keur aan leuke dingen voor de motorrijders en toeschouwers, zoals o.a. een motor-gerelateerde braderie.
Aansluitend aan het evenement is er een kampeerterrein geregeld, met mogelijkheid tot overnachting voor alle rijders en waar wij 's avonds verder zullen feesten onder het genot van drankje en een gezellige BBQ.
Dit alles zal plaatsvinden in Culemborg, bij Sporthal Interwey aan de sportlaan 1.
datum: 30 augustus 2008
Ben jij ook CBR-Rijder en wil je meedoen aan de Record poging? Meld je dan snel aan....
HONDA wrote:Voor degene met een CBR... volgende week is er een leuke dag.
De WereldRecord Poging 2008
Als klap op de vuurpijl wordt dit jaar de WereldRecord poging voor de langste, rijdende stoet Honda CBR motoren georganiseerd.
De bedoeling is om zoveel mogelijk Honda CBR-rijders uit binnen- en buitenland bij elkaar te krijgen om daarna gezamenlijk een ononderbroken rit te gaan maken van ongeveer 10 km.
Naast de recordpoging wordt er een geweldige dag georganiseerd met een keur aan leuke dingen voor de motorrijders en toeschouwers, zoals o.a. een motor-gerelateerde braderie.
Aansluitend aan het evenement is er een kampeerterrein geregeld, met mogelijkheid tot overnachting voor alle rijders en waar wij 's avonds verder zullen feesten onder het genot van drankje en een gezellige BBQ.
Dit alles zal plaatsvinden in Culemborg, bij Sporthal Interwey aan de sportlaan 1.
datum: 30 augustus 2008
Ben jij ook CBR-Rijder en wil je meedoen aan de Record poging? Meld je dan snel aan....
Ziet er erg gezellig uit. Wel stoer al die CBR's bij elkaar. Die custom CBR met dat rare kontje bevalt me niet helemaal, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Zojuist even voor de eerste keer op een motor mogen rijden.
Dat was gelijk een Suzuki GSX-R 600 2008. Allesjesus dat gaat hard!
Als het enigsinds vergelijkbaar is met een CBR, en zeker gezien ik pas geleden 21 geworden ben, wil ik mijn rijbewijs NU hebben!
Auto's zijn leuk, maar zo'n motor.. damn.. Wat gaat dat een partij hard zeg!
De motor moest nog ingereden worden dus kon hem ook niet tot de redline doorjagen. Er stond net 500 km op de teller dus ik mocht maar tot +- 11000-11500 toeren gaan. Ook al zou ik die beperking niet hebben, durfde ik waarschijnlijk niet eens tot het eindje gaan.
Wát een verschil met opgevoerde brommers Na een beetje gewend te zijn aan de motor probeerde ik een keer wat meer en sneller gas te geven. Rustig in de 1 versnelling want wie weet hoe snel zo'n ding op zijn achterwiel schiet, maar desalniettemin in 2, 3 en 4 en ongeveer bij 11k overschakelen ging al zo belachelijk hard.
Al accelererend van +-75 km/h zat je in 3 á 4 seconde door deze versnellingen heen en op een ruime 160 km/h.
Dat alles voor een eerste keer was een behoorlijke beleving kan ik je vertellen haha!