dat wil ik maar zeggen. moest ik kiezen tussen een fd2 of audi s3, focus rs, leon cupra, gti, ...
geef mij de honda maar !!
ik zou zelfs liever mijn 4jaar oude ep3 hebben dan een van die nieuwe andere hatches :wink:
2010 EUDM Civic
Ik ook begrijp me niet verkeersd IK BEN NOG STEEDS EEN HONDA GEK<
maar dan mag ik nog steeds jaloers zijn op de prestaties van de concurentie.
De EP3 Heb ik gekocht omdat die zijn prestaties mensen shockeerde in 2001.
En dat wil ik weer in 2010 een BEEST VAN EEN R
:wink:
0-100 5.8
270 pk min
en een top van 250
:lol:
maar dan mag ik nog steeds jaloers zijn op de prestaties van de concurentie.
De EP3 Heb ik gekocht omdat die zijn prestaties mensen shockeerde in 2001.
En dat wil ik weer in 2010 een BEEST VAN EEN R
:wink:
0-100 5.8
270 pk min
en een top van 250
:lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
frederik wrote:je zegt het zelf, de ep3 was in 2001 de topper, en de fn2 is een iets mindere opvolger, ik zelf vind de fd2 een meer waardige opvolger voor de ep3. wat die doet tegen een mps op het circuit lijkt me intressanter :wink:
De EUDM EP3 liep zelfs achter op de JDM EP3! De FN2 loopt achter op alle R's.
S.J. wrote:Vergeet het lichtere vliegwiel en het stuggere onderstel niet.
Maar idd de EP3 vind ik ook wel een aantrekkelijke auto.
ik dacht dat bij de eudm de facelift ook een lichter vliegwiel had dan de non-facelift.
het onderstel dat wist ik niet, maar ik dacht dat dit bij de facelift ook een beetje anders was, maar dat het verschil niet echt merkbaar was.