FF voorstellen: de Type R van .... (met foto`s)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
mr. X

Post by mr. X »

DC2TYPER wrote:
mr. X wrote:mijn ITR was vele malen erger.

Heb ik eigenlijk geen last van, auto blijft goed stabiel bij +240...

Sorry, had er even bij moeten vermelden (was het vergeten) dat toendertijd met die snelheid mijn achterbank en reservewiel eruit waren :D

Dan merk je dat de spoiler achterop niet afdoende is.
eteuben

Post by eteuben »

mr. X wrote:Bij 240 de auto zoekerig?
Vond dat bij de CTR juist niet, mijn ITR was vele malen erger.

240 zonder dak, dát voel je inderdaad wel :o ops:

Weet niet hoe nog erger voelt natuurlijk, maar ik had dit gevoel wel. Werd licht van voren. Degene die er geen last van hebben, zijn misschien extra verlaagd of hebben een veerpootbrug oid. Naar mijn idee kan het ook aan de sporen in de weg gelegen hebben. :roll:
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

eteuben wrote:
mr. X wrote:Bij 240 de auto zoekerig?
Vond dat bij de CTR juist niet, mijn ITR was vele malen erger.

240 zonder dak, dát voel je inderdaad wel :o ops:

Weet niet hoe nog erger voelt natuurlijk, maar ik had dit gevoel wel. Werd licht van voren. Degene die er geen last van hebben, zijn misschien extra verlaagd of hebben een veerpootbrug oid. Naar mijn idee kan het ook aan de sporen in de weg gelegen hebben. :roll:

Sporen in de weg hebben hier ook heel veel invloed op..
Nuja, die van mij ligt wel laag en staat heel stug afgesteld...
Sincx

Post by Sincx »

Heb zowaar ook 500km op een tank gehaald laatst, eigenlijk op dezelfde dag dat ik Miquel vertelde dit nooit gehaald te hebben lol. 539km op 44Ltr :)

Maar gemiddeld idd rond de 400-450, en als ik erg mijn best doe en m als een R bestuur 300-400km :D

En CTR blijft trouwens stabiel op max speed imo al ligt die van mij ook wel laag atm en dus beter niet met spoorvorming of ernstige hobbels doen.

En welkom trouwens :o ops: ! Veel plezier met de R maar dat zal no problem zijn 8) :o ops:
Jo&

Post by Jo& »

Ik moet zeggen dat ik in mijn CTR (compleet standaard) hoe harder ik rij, hoe meer downforce voel. Ik vind juist dat hij als een blok ligt boven de 200.
De S2000 daarintegen wordt voor te licht en is angstig als je tegen de 250 aan zit. Vooral licht berg op. Al moet ik zeggen dat het niet de huidige S2k is waar ik het over heb, maar de eerste keer dat hij gefacelift werd. Vermoed dat dit nog gelijk is.
real187

Post by real187 »

eindelijk weer wat gekocht voor mijn audio mod.

originele OEM Honda tweeterkapjes. (Thank god for ebay)
Faciaplate/audiofront (fokin 3 weken op gewacht)
Speakerringen (ringen worden binnenin opgevuld met hout voor de stevigheid, want plastic is niks.)
Image

De versterker om de RS6 compo actief aan te sturen.
Image

en de externe audioprocessor + calibratiekit. voor gebruik met de IDA-x100
Image
Image

to do:
Bitumen,bedrading,rearfill verzorgen en nog ergens een A4 scoren.
dan kan ik eindelijk eens beginnen.

Peace.
aroen

Post by aroen »

hey roopesh,

beth kaise ba? hahahahahaa...

leuke wagi mang, zoek je nog audio spullen? denk het haast niet want je hebt al behoorlijk wat...

maar wie weet
Locked