Performance parts voor de FN2
lovely
Ik rij nu btw rond met prototype van invidia
http://www.warx.nl/plaatjes/1.jpg
http://www.warx.nl/plaatjes/2.jpg
Voor de gene die intresse heeft in deze kit.. pm me
zal btw binnenkort even een geluids opnamen maken!

Ik rij nu btw rond met prototype van invidia

http://www.warx.nl/plaatjes/1.jpg
http://www.warx.nl/plaatjes/2.jpg
Voor de gene die intresse heeft in deze kit.. pm me
zal btw binnenkort even een geluids opnamen maken!
Ziet er wel indrukwekkend uit. Maar ik kan zo even geen intercooler ontdekken op de foto`s. Dat scheelt natuurlijk in vermogen.
Ik geloof dat Slydawg een soortgelijke compressor in zijn EP3 heeft zitten.
Ik heb hem laatst in actie gezien op de dragstrip in Drachten. En in die wagen van hem zit flink wat pit. Zijn tijden weet ik zo niet meer.
Ik geloof dat Slydawg een soortgelijke compressor in zijn EP3 heeft zitten.
Ik heb hem laatst in actie gezien op de dragstrip in Drachten. En in die wagen van hem zit flink wat pit. Zijn tijden weet ik zo niet meer.
Intercooler gaat niet lukken maar er zijn wel tussencoolers, die komt dus tussen het inlaatspruitsuk en de S/C maar zoals je ziet is er een flink ruimte gebrek in de EP3 en de FN2 vandaar.
Je ziet die combo meer op de Lotussen en ik dacht een enkele RSX.
Van wat ik zo kan zien lijkt die S/C ook voor een RSX te zijn die hij pas heeft gemaakt voor de FN2, ik weet het niet zeker.
Ik vind de spec's ook een beetje tegenvallen als ik ze zo lees.
Met dat vermogen en koppel moet ie zeker in de 13sec de 1/4 mile afleggen en ook de andere waardes zijn aan de zuinige kant.
Ik heb idd hetzelfde merk, heb wel wat meer vermogen en minder koppel.
Hoe dan ook is het goed om te zien dat er steeds meer goodies voor de FN2 komen!
Je ziet die combo meer op de Lotussen en ik dacht een enkele RSX.
Van wat ik zo kan zien lijkt die S/C ook voor een RSX te zijn die hij pas heeft gemaakt voor de FN2, ik weet het niet zeker.
Ik vind de spec's ook een beetje tegenvallen als ik ze zo lees.
Met dat vermogen en koppel moet ie zeker in de 13sec de 1/4 mile afleggen en ook de andere waardes zijn aan de zuinige kant.
Ik heb idd hetzelfde merk, heb wel wat meer vermogen en minder koppel.
Hoe dan ook is het goed om te zien dat er steeds meer goodies voor de FN2 komen!
Nou, hogere boost zal weinig uithalen zonder tussenkoeler, zodra je hoger als 8psi gaat ga je richting de grens met een stock blok en de S/C wordt er ook alleen maar minder efficient door.
Als je hoger gaat dan 8psi zal je een kleinere poulie nodig hebben waardoor de S/C meer toeren gaat maken waardoor er ook veel meer warmte vrij komt maar nagenoeg geen vermogen, je krijgt wel meer koppel maar je verkort de levensduur van je blok drastisch.
Tenslotte moet dit een bolt on kit zijn dus moet veilig kunnen draaien op stock blok.
Als je hoger gaat dan 8psi zal je een kleinere poulie nodig hebben waardoor de S/C meer toeren gaat maken waardoor er ook veel meer warmte vrij komt maar nagenoeg geen vermogen, je krijgt wel meer koppel maar je verkort de levensduur van je blok drastisch.
Tenslotte moet dit een bolt on kit zijn dus moet veilig kunnen draaien op stock blok.
D_ToXx² wrote:bij de bovenste foto lopen die 2 slangen(langs de accu) naar de luchtfilter.
waar zijn die voor? :?:
Koeling....
Dat is je carter ontluchting. Normaal zit die op je standaard luchtfilter. Je kan ze ook naar een catch can leiden. Deze slangetjes zorgen ervoor dat de olie lucht nog een keer verbrand wordt voordat deze de auto verlaat.