Jochem Integra DC2 Rnr:01610

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Tijd brengt raad.

Is mij onlangs ook nog gezegd.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

ITR897 wrote:Tijd brengt raad.

True, treu,...

Het liefste wil ik 5-zigen's of zoiets. Maar Rota's zijn zeer aantrekkelijk qua prijs. En nu heb ik weer hele mooi Tenzo's gezien. Maar beide niet echt merken die "R-waardig" zijn!?

Heb ook al gedacht om eventueel originele OEM Enkei's te kopen. En die eventueel of in originle kleur te spuiten, of bijv. Brons!

Dus mischien toch nog maar even eerst goed over nadenken!

Greetz,
JDMTEG

Post by JDMTEG »

jochem dc2 wrote:
ITR897 wrote:Tijd brengt raad.

True, treu,...

Het liefste wil ik 5-zigen's of zoiets. Maar Rota's zijn zeer aantrekkelijk qua prijs. En nu heb ik weer hele mooi Tenzo's gezien. Maar beide niet echt merken die "R-waardig" zijn!?

Heb ook al gedacht om eventueel originele OEM Enkei's te kopen. En die eventueel of in originle kleur te spuiten, of bijv. Brons!

Dus mischien toch nog maar even eerst goed over nadenken!

Greetz,

Originele Enkei's. Zeer goed idee. Als je ze dan in 16 inch neemt, nog mooier.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Pfff,...

Mijn bestelde Skunk2 Cat-Back zou eigenlijk al vorige week binnen zijn. Nu kreeg ik gister een mailtje dat hij verstuurd is vanuit Amerika, en hem deze week verwachten. Maar hij moet nog aankomen enz. Dus trailer moet dan uitgeladen worden enz,... Dus zal wel op z'n vroegst volgende week worden.

Jammer, want had hem eigenlijk voor de Meeting van Showoff er onder willen hebben,...

Ach jah, Hondamatics wordt dan maar de nieuwe deadline...

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Het zit je ook nooit mee, met onderdelen! Met je Prelude heb je destijds ook 7 maanden moeten wachten op een Seibon motorkap en kofferklep!
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Johan FN2 wrote:Het zit je ook nooit mee, met onderdelen! Met je Prelude heb je destijds ook 7 maanden moeten wachten op een Seibon motorkap en kofferklep!

True, true... Kijk je weet dat je altijd moet wachten als iets niet op voorraad ligt. En als het besteld moet worden, en ze geven een bepaalde tijd, gaan ze daar 9 van de 10 keer ook overheen,... Maar dat je vooraf weet dat het zo gaat, maakt het nog niet leuker,.. 8)

Dus we wachten nog maar even!

Greetz,
Delta_lima

Post by Delta_lima »

5zigen's zijn zeker R waardig, niet te vergelijken met Rota rommel!
corne

Post by corne »

Ja wachten kan idd erg frusterend zijn. Maar je doet er uiteindelijk niets tegen.

Weet het ook hoe het voelt (ook 7maanden moeten wachten op de BC2 kit destijds)

Maar ook dit komt goed :D
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Kleine Update!

Vandaag even langs AVB sports geweest, en heb daar even een setje Carbon Spoon spiegels gekocht. Ook heb ik een setje Yellow 3,300k lightbulbs gekocht! (Voor dat kleine beetje meer "JDM" stijl effect...

Vandaag meteen maar even gemonteerd!

Zo even de ITR gaan wassen en op-poetsen, en dan gelijk even foto's maken!

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Spiegels ziet er goed uit! :D

Alleen balen dat je Skunk2 cat-back nog steeds niet binnen is... :(
sigur

Post by sigur »

jochem dc2 wrote:Vandaag even langs AVB sports geweest, en heb daar even een setje Carbon Spoon spiegels gekocht.

Grrr.... had ze vorige week gemaild en hadden ze hem niet meer.... :-?
Nou ja komt ooit wel. Enne wil wel ff wat pics zien. :D
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

ben benieuwd naar de pics Jochem!
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Nou,... De Skunk2 Cat-Back is eindelijk binnen bij het bedrijf waar ik hem besteld hem. Met een beetje geluk heb ik hem dan morgen binnen,...

Als er iemand is die eventueel een brug beschikbaar heeft, dan hoor ik dat graag,... Wil hem er erg graag zelf onder monteren, maar thuis staat de garage vol i.v.m. een verbouwing,...

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Eindelijk! Ben benieuwd wat voor geluid er vanaf komt... :-)
corne

Post by corne »

eindelijk haha
ben benieuwd
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Hoog genoeg opkrikken op straat. Zo heb ik het gedaan. Moet kunnen.
Een brug is wel handiger natuurlijk.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

ITR897 wrote:Hoog genoeg opkrikken op straat. Zo heb ik het gedaan. Moet kunnen.
Een brug is wel handiger natuurlijk.

Denk dat ik dit idd maar eens ga proberen,.... Poging wagen in de garage van Johan FN2 mischien!

Greetz,
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Volgens mij weet eigenlijk nog niemand dit hier, omdat ik velen nog niet echt ken. Eigenlijk alleen van het lezen van diverse berichten,...

Toch wil ik dit wel even met jullie delen!

Mijn vriendin, Just 19 years old, is in verwachting van mijn zoontje. Hij wordt verwacht in het begin van November. Nu gaat de zwangerschap echt ideaal, perfect mag ik wel zeggen. Het enige probleem is dat we nog niet samen woonde, en hier ook geen verandering in zou komen voorlopig.

Nu ben ik zo ontzettend blij, aangezien ik dus gister te horen heb gekregen dat we een mooi, redelijk groot, appartement toegewezen gekregen hebben! Zo heerlijk, valt echt een last van mijn schouders. Eindelijk samen wonen!!!

Greetz,
kamelenjager

Post by kamelenjager »

Gefeliciteerd kerel!!! :D
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Hé kerel gefeliciteerd (nog maar een keer haha) met jullie huisje, is het toch nog goedgekomen! Eindelijk een plek voor jullie twe.. euh.. drieën... :toost:

Groeten, suikeroompje... :clap
Locked