Kan je het Nikon forum echt aanraden, ook als je met specifieke vragen zit over je toestel zit!
Kunnen eventueel eens iets afspreken om in de stad Groningen een aantal plaatjes te schieten van interessante dingen. Moet je maar eens bekijken...
Mijn laatste serie is van afgelopen donderdag. Hier heb ik een noordelijke Japanse autosloperij (autodemontagebedrijf heet dat nu) bezocht. Japoto te Wirdum. Je misschien bekend!
Zal de fotos hier ook plaatsen in een ander topic, vinden vast meerdere interessant!
Is dat een bekende auto van je Maarten? Of niet...
Vermoedelijk heeft ie binnen gestaan, maar daar ben ik niet geweest. We zouden puur buiten fotos schieten en niet een bedrijfsreportage houden en de werklui in de weg lopen. Vandaar!
eteuben wrote:Mijn laatste serie is van afgelopen donderdag. Hier heb ik een noordelijke Japanse autosloperij (autodemontagebedrijf heet dat nu) bezocht. Japoto te Wirdum. Je misschien bekend!
Ben er vaak geweest met de CRX... moet je nog steeds over dat kleine bruggetje heen als je naar hun toe gaat?
Momenteel heb ik het redelijk druk, maar lijkt me wel een keer leuk om samen foto's te schieten :wink:
Een zeer smal bruggetje, waar je gewoon niet over na moet denken, maar er ineens door moet. Vreesde nog wel even voor mijn dure electrisch verwarmde spiegels, maar heen en terug zonder schade.
Maar dat is niet altijd zo, zie de schade op die palen maar eens!!!
PM me maar als je eens tijd hebt. Ik zoek eigenlijk wel iemand met dezelfde hobby om de stad in te gaan, alleen is dat niks aan.
Nieuw plaatje op de terugweg van een automeeting. Foto is bij de Poort van Groningen... Ervoor net een stukje A31 gehad, waar ik iets harder dan 120 gereden heb. Ietsjes maar hoor! :twisted: