Autodemontagebedrijf Japoto te Wirdum (Gr.) DEEL2

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
eteuben

Autodemontagebedrijf Japoto te Wirdum (Gr.) DEEL2

Post by eteuben »

Na een kort verzoekje op het Nikon Club Nederland forum ben ik afgelopen donderdag 21 augustus samen met Roelof (NCNlid) richting autodemontagebedrijf Japoto te Wirdum gereden (had eerst toestemming gevraagd). :wink:

Een nieuw onderwerp voor mij en ook voor Roelof, die zich uitleefde met zijn verschillende lenzen. Ik heb het bij de 17-55mm gehouden en dat beviel me prima! :o ops:

Hier alvast een selectie, zal tzt meer plaatsen. Leek me ook hier wel interessant, voor degene die van fotografie houden.

1.
Image

2.
Image

3.
Image

4.
Image

5.
Image
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Echt mooie foto's, indrukwekkend!

Heb je toevallig ook wat foto's gemaakt van een blauwe SiR EG6 die dar staat?
eteuben

Post by eteuben »

Benjdmin wrote:Heb je toevallig ook wat foto's gemaakt van een blauwe SiR EG6 die dar staat?

Niet gezien, blijkbaar stond die in de loods, maar daar ben ik niet binnen geweest! Hadden we ook beloofd trouwens... Wel een zwarte Civic EK SiR rechtsgestuurde. :razz:
eteuben

Post by eteuben »

Vind het trouwens tijd voor een deel2...
6.
Image

7.
Image

8.
Image

9.
Image

10.
Image

11.
Image

12.
Image
S.J.

Post by S.J. »

Mooie foto's!
eteuben

Post by eteuben »

Thanx S.J.

Grappig, op foto 6 heb ik mezelf ook op de foto gezet. Had dit nog niet eerder opgemerkt!
wilco

Post by wilco »

Foto 12 topper...
sigur

Post by sigur »

Goed werk mooi scherp. Bij foto 6 zie ik iemand in het spiegeltje :wink: foto 5 had ik zelf iets van een andere hoek genomen, iets
schuiner dat je meer rem ziet zeg maar. Al met al mooie foto's en goed gezien qua positief etc. KEEP IT UP :thumbs:
boikel

Post by boikel »

wilco wrote:Foto 12 topper...

x2
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Geweldig!

:D
eteuben

Post by eteuben »

sigur wrote:Goed werk mooi scherp. Bij foto 6 zie ik iemand in het spiegeltje :wink: foto 5 had ik zelf iets van een andere hoek genomen, iets
schuiner dat je meer rem ziet zeg maar. Al met al mooie foto's en goed gezien qua positief etc. KEEP IT UP :thumbs:

Had mezelf inderdaad al zien zitten, kwam ik pas thuis achter. Ik probeer het wel te voorkomen. :wink:

Wil nog wel eens op herhaling naar een autodemontagebedrijf. Is me goed bevallen qua onderwerp. Er is zoveel te zien!

Foto 5 is niet anders dan hij is, heb nog een foto van de krik meer in beeld, maar die vind ik achteraf niet mooi.
eteuben

Post by eteuben »

En nog 1tje om het af te leren...

13.
Image

Rest is te zien op
http://portfolio.edwinteuben.nl/#12.0
Locked