sigaretten brandgat in mijn kuipstoel CTR!?
sigaretten brandgat in mijn kuipstoel CTR!?
ik heb een brandgat van een sigaret in mijn stoel.. ongeveer 1 bij 1 cm :shock: en nog dwars door bekleding heen ook! :shock:
brandgat zit waar je moet zitten,(dus niet rugleuning)
is er een nieuwe hoes die je kan kopen??
of kan je dit nog beetje laten maken(repareren!?!)
of andere ideen?
ik baal echt als een stekker! :evil:
brandgat zit waar je moet zitten,(dus niet rugleuning)
is er een nieuwe hoes die je kan kopen??
of kan je dit nog beetje laten maken(repareren!?!)
of andere ideen?
ik baal echt als een stekker! :evil:
Weer een reden om te stoppen met roken.
Ik ken wel kleine spotrepair bedrijfjes die ook aan bekledingherstel doen. In feite vullen ze het gat op met een drupje lijm en strooien daar (in ons geval) donkere vezels overheen. Dit laten ze drogen zodat het gat in ieder geval gevuld en meer toonbaar is. Maar het is niet altijd perfectie hoor!
Ik ken wel kleine spotrepair bedrijfjes die ook aan bekledingherstel doen. In feite vullen ze het gat op met een drupje lijm en strooien daar (in ons geval) donkere vezels overheen. Dit laten ze drogen zodat het gat in ieder geval gevuld en meer toonbaar is. Maar het is niet altijd perfectie hoor!
-
Dat gezeik over roken elke keer, tis ook geen type-overheid forum toch?
Tsja roken, moet iedereen voor zich weten, roken in de auto is gewoon ronduit smerig. Als je dan al zuinig op je type R bent, rook dan niet in de auto en doe je dat wel, dan moet je op de blaren zitten als je je recaro's ermee verneukt.
Cabrio kopen :wink:
www.drvinyl.nl is inderdaad een goede. Wil daar zelf binnenkort even langs rijden om mijn leer bij te laten werken.
www.drvinyl.nl is inderdaad een goede. Wil daar zelf binnenkort even langs rijden om mijn leer bij te laten werken.
[quote="mr. X"]Let wel op]
Je kan originele bestellen via de dealer. Ik was daar vorige week en ik was nieuwschierig of dat mogelijk is. Ze hadden voor me gekeken en je kunt dat wel bestellen, maar schrik niet van prijzen voor een hoes/zitting van iets van 700 euro.
De gehele recaro stoel zoals in mijn auto was 2200 ex btw. per stuk!
Je kan originele bestellen via de dealer. Ik was daar vorige week en ik was nieuwschierig of dat mogelijk is. Ze hadden voor me gekeken en je kunt dat wel bestellen, maar schrik niet van prijzen voor een hoes/zitting van iets van 700 euro.
De gehele recaro stoel zoals in mijn auto was 2200 ex btw. per stuk!
Delta_lima wrote:Dat gezeik over roken elke keer, tis ook geen type-overheid forum toch?
Tsja roken, moet iedereen voor zich weten, roken in de auto is gewoon ronduit smerig. Als je dan al zuinig op je type R bent, rook dan niet in de auto en doe je dat wel, dan moet je op de blaren zitten als je je recaro's ermee verneukt.
Als jij een paaltje raakt helpen we je toch ook zonder erbij te zeggen dat je dom bent als je tegen paaltjes rijdt?
Nana korobi ya oki
-
S.J. wrote:Dat is een risico die je loopt als je rijdt. Onbewust. Roken in je auto doe je bewust en zet een grotere kans neer om je interieur te beschadigen. In mijn ogen. Mensen die roken in hun auto zijn niet voorzichtig.
Heb je wel eens gedronken of gegeten in een auto?
i rest my case
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:S.J. wrote:Dat is een risico die je loopt als je rijdt. Onbewust. Roken in je auto doe je bewust en zet een grotere kans neer om je interieur te beschadigen. In mijn ogen. Mensen die roken in hun auto zijn niet voorzichtig.
Heb je wel eens gedronken of gegeten in een auto?
i rest my case
Objection.
Natuurlijk. En nog andere dingen ook die je beter niet rijdend doet.

Maar die dingen maken geen gaten en kan je meestal afvegen. :wink: