Kimbo : Civic Project EK4

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Kimbo

Post by Kimbo »

Hey mannen,

Merci alvast voor de reacties.

@ Becas : Ja het is natuurlijk ieder zijn mening, maar ik heb speciaal gekozen voor de zwart/wit verhouding om niet hetzelfde te hebben als de andere.
Ook is het dan onder de motorkap moeilijker te onderhouden.
Ik zie het dan ook graag wat subtiel, dervoor was hem dus vanbinnen grijs gelakt maar dat zag men van ver al dat bloot ijzer.
Zo is het ook iets minder opvallend en bij de volgende update gaat ge ook zien dat het uiteindelijk beter gaat uitkomen.

@ RedSun : Ja this alleen het dak dat echt zwart is aan de buitenkant, ik vond de kofferklep ook zwart maken niet zo mijn ding. Het breek voor mij de achterkant te fel dan.

Ben zelf nog op 2 dingen aant wachten die toch nog de doorslag moeten geven op men project voor dit jaar.
Ik hoop tegen de meetings van volgende maand alles te hebben als het meezit.

Voor de rest blijft de motor dit jaar gelijk het is, maar ik zal u wel al verklappen dat er idd een 2de B16A2 komt waarvan ik de onderblok en Darton sleeves al voor heb, maar die zal pas in trage maten opgebouwd worden dus dat zal nog wel een jaartje gemakkelijk kunnen duren denk ik.
De bedoeling is dat we dus een nieuw N/A blokje gaan maken. Sommige zouden denken, waarom geen B18?
Ja ik zou liever de slag kort houden en grotere pistons nemen dan hoop ik uiteindelijk op een "1700cc" uit te komen, zoals ze zeggen kort maar krachtig :wink:
Dan kan Frank van eCtune zich weer eens met het afstellen bezig houden zodat we weer een mooi afgesteld blokje gaan hebben zoals hij nu al reeds bewezen heeft bij mij.

Greetz Kimbo
LCR

Post by LCR »

:worshippy:
en welkom
S.J.

Post by S.J. »

Prachtige plannen!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Civic ziet er echt goed uit. En de toekomst plannen zijn ook niet mis.

Ik denk dat ik hem al eens heb zien staan bij jou op de oprit.
mr. X

Post by mr. X »

Mooi! Zo dit is ongeveer wat ik aan het doen ben met mijn EG.

Mag ik vragen hoe je de teermatten zo mooi hebt weten te verwijderen? Dit blijkt niet zo makkelijk te zijn.
Heb je de binnenkant laten zandstralen? Zou je de kosten daarvan even willen PM-en?

Thanks!
Kimbo

Post by Kimbo »

mr. X wrote:Mooi!
Mag ik vragen hoe je de teermatten zo mooi hebt weten te verwijderen? Dit blijkt niet zo makkelijk te zijn.
Heb je de binnenkant laten zandstralen? Zou je de kosten daarvan even willen PM-en?

Heb een PM gezonden :wink: .
Greetz Kimbo
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Hmm nette EK geworden!

Vind de stoeltjes en gordeltjes gaaaaaf
Locked