http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ealed.html

BlackTeg wrote: Al dat Pk-geweld is toch enkel nuttig als je gaat racen?
g-unit wrote: :stampen: JA, DAT KLOPT :stampen:
Daarom Rijd ik TYPE R geen TYPE S :lol:
P.S. De meeste Turbo motoren rijden zuiniger en schoner dan een N/A.
frederik wrote:ik denk dat bij de type-r's nog veel ruimte is voor verbetering. ik denk dat voor het prijsverschil tussen de type-r honda's en de concurentie, dat je indien je dat wenst het pk verschil wel kan goedmaken.
en ik weet dat hij hier niet bij de dealer te koop is, maar ik wil toch eerst wel eens zien wat de opgenoemde "hot hatches" hier het zouden doen tegen de nieuwe japanse type-r fd2
en volgens mij rijd je met een mazda mps of audi s3 toch niet zomaar een ep3 zoek op het circuit.
frederik wrote:je zegt het zelf, de ep3 was in 2001 de topper, en de fn2 is een iets mindere opvolger, ik zelf vind de fd2 een meer waardige opvolger voor de ep3. wat die doet tegen een mps op het circuit lijkt me intressanter :wink: