LCR wrote:Welom Roopesh,
Ni doe lau lau sani tja jere
Thanks mi brada.
eteuben wrote:Uiteraard welkom op dit forum Roopesh, ook namens mij!
Stond deze niet te koop, als werknemer auto bij dat autobedrijf?
real187 wrote:eteuben wrote:
maar de auto rijd gewoon goed, was wel verbaasd dat de motor een mooi apart geluid geeft (lees mechanisch achtig) had dat niet verwacht (dacht eerst klopt niet er is iets kapot) , rijd waarschijnlijk nog wel een 2tal weken zonder radio . niet geheel met tegenzin.
S.J. wrote:real187 wrote:eteuben wrote:
maar de auto rijd gewoon goed, was wel verbaasd dat de motor een mooi apart geluid geeft (lees mechanisch achtig) had dat niet verwacht (dacht eerst klopt niet er is iets kapot) , rijd waarschijnlijk nog wel een 2tal weken zonder radio . niet geheel met tegenzin.
Dat is nou VTEC :twisted: . Laat staan als je het inlaat traject aanpast.
Owja welkom hier veel plezier met je R.
real187 wrote:S.J. wrote:real187 wrote:eteuben wrote:
thanks.
oeps 310KM op 1 volle tank :shock: :shock: ,
moet toch wat minder toeren gaan maken :?: te verslavend :lol:
wesjes wrote:real187 wrote:S.J. wrote:real187 wrote:eteuben wrote:
thanks.
oeps 310KM op 1 volle tank :shock: :shock: ,
moet toch wat minder toeren gaan maken :?: te verslavend :lol:
Is vrij normaal 300-400km
Ik haal er vaak niet meer dan 300 uit..
Het is de manier waarop je rijd, maar geef toe je koopt geen R om als een oma te rijden![]()
slydawg wrote:500+km haalde ik makkelijk uit de EP3 en dat is met sportief rijden.
eteuben wrote:220 zit je in feite zo op, even doorstomen naar 240 duurt langer. Heb ik 1x gereden, maar vond ik genoeg. Auto werd zoekerig!