Mijn naam is Roopesh
geboren Surinamer getogen Nederlander.
Na een paar duitse auto`s te gereden te hebben, en net geheel met tegenzin.
Eindelijk toch maar een CTR aangeschaft, Jammer dat de FD2 niet officieel naar NL komt, anders had ik wel overwogen om die al Nieuwe bak aan te schaffen. Want die ziet er gewoon fokin goed uit!!!!
Zag eerst een zwarte CTR staan in lelystad (met 2 MK op de teller) waarchijnlijk een DEMO. Ik moest toen op vakantie en bij terugkomst was hij helaas al verkocht. FuckdUp!!!
Maar afgelopen maand zag ik deze staan. Weinig KM`s Nap + nog garantie, kon het niet laten
Hebben dat ding!! 2 weken geleden ff wezen kijken (in Hilversum bij van Nieuwkerk). ff een weekend nagedacht ... uiteindelijk aangeschaft.
Afgelopen vrijdag afgehaald. 1st tank leeggereden en Vtec is ....
verbruik viel reuze mee 1:10 met heel erg veel Vtec.
Eindelijk een CTR (let niet op de kwaliteit van de foto`s zijn met telefoon geschoten)
bj 7/2006 (zie foto`s onderaan)
Km stand

Ctr#

nog ff een paar foto`s:

To Do list:
Voor de rest zal hij voorlopig vrij origineel blijven.
Audio is voor mij belangrijk (de rest niet, ik wil gewoon Puur zuiver gelui d in de auto), maar voorlopig is het motorgeluid meer dan voldoende!!
Audio:
Deuren/Bodem bekleden met bitumen (moet ff kijken hoe het loopt, is natuurlijk
doodzonde dat extra gewicht)
HeadUnit : Alpine ida X100 (al aanwezig)
met Imprint processor PXA-100 (is onderweg)
Amps : Helix B presision amps 6 kanaals of 2+4 kanaals.
(word goed zoeken) weggewerkt in dubb. Bodem.
Speakers : Composet voor Focal/Helix o.g. en coaxiaal achter
(moet eerst nog ff luisteren in andere waggies c.q. Shops)
Subs : Liefst 2x 10inch subs in de zijkanten in zelf gemaakte kist gewoon mdf geen glazvezel..
Anders een 12 incher
miss 18inchers halen voor de zomer (als de originele zijn opgereden komt er een winterset op)
Schroefset monteren of minimaal Eibach verlagingveren. (met indien noodzakelijk gelijk dempers)
Airbox/CAI (moet nog info uitzoeken)
Miss een andere einddemper. (moet nog info uitzoeken)
Hoor veel mensen over Hondata/Kpro in combi met andere dingen (moet nog info uitzoeken)
Peace RkC
btw. zijn er veel forumers in zuidwestNL? (haal er maar 2 uit de ledenlijst)