Waarom staat de auto van Piepers te koop?
- Gaskleppie
-
wilco wrote:Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.
Honda en rally........
1e in het F2 kampioenschap, 2e in het algemeen kampioenschap, neeee we doen het inderdaad niet zo goed met de Honda.
Marcel en ik zijn eind juli weer eens bij JAS in Italie geweest. We hebben daar een goed gesprek gehad. We zijn een aantal plannen voor volgend jaar aan het uitwerken, en onderdeel van die plannen kan zijn dat we de huidige Honda willen verkopen.
Maar wees gerust......de plannen van volgend jaar zouden zeker weer met een Honda zijn. En het moet nog sneller kunnen!
Zodra er meer duidelijkheid is informeren we jullie.
Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild
Oke, duidelijk !
Helaas heb ik het geld niet om de CTR over te nemen, hahaha. (misschien ooit in de toekomst met goede sponsoren, of jullie hebben een tweede rijder nodig houd ik me aanbevolen :wink: )
Jullie hebben trouwens een mooie en professionele serviceplek, tijdens de ELE-rally dit jaar stonden wij direct links naast jullie.
Gr.
Rallyteam Feron
Johan Feron
Helaas heb ik het geld niet om de CTR over te nemen, hahaha. (misschien ooit in de toekomst met goede sponsoren, of jullie hebben een tweede rijder nodig houd ik me aanbevolen :wink: )
Jullie hebben trouwens een mooie en professionele serviceplek, tijdens de ELE-rally dit jaar stonden wij direct links naast jullie.
Gr.
Rallyteam Feron
Johan Feron
Erik de Wild wrote:wilco wrote:Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.
Honda en rally........
1e in het F2 kampioenschap, 2e in het algemeen kampioenschap, neeee we doen het inderdaad niet zo goed met de Honda.
Marcel en ik zijn eind juli weer eens bij JAS in Italie geweest. We hebben daar een goed gesprek gehad. We zijn een aantal plannen voor volgend jaar aan het uitwerken, en onderdeel van die plannen kan zijn dat we de huidige Honda willen verkopen.
Maar wees gerust......de plannen van volgend jaar zouden zeker weer met een Honda zijn. En het moet nog sneller kunnen!
Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild
Mooi zo. Afgelopen weekend reed er trouwens een S2000 als voorrijder tijdens het WRC in Duitsland. Ook leuk

Piepers doet het inderdaad erg lekker, ben benieuwd waarmee hij komt aanzetten..
Wat betreft Honda en Rally.. Ik vind het heerlijk als je na de brommende evo's en subaru's de honda motor in de verte al aan hoort komen gieren..
Eindelijk wat leven in de brouwerij..
En voor de ongelovigen..
http://nl.youtube.com/watch?v=bQaSirYiG2o
Wat betreft Honda en Rally.. Ik vind het heerlijk als je na de brommende evo's en subaru's de honda motor in de verte al aan hoort komen gieren..
Eindelijk wat leven in de brouwerij..
En voor de ongelovigen..
http://nl.youtube.com/watch?v=bQaSirYiG2o
Erik de Wild wrote:wilco wrote:Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.
Honda en rally........
Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild
Als ik het goed hoor, hoor ik in dat filmpje dat er vaak geschakeld wordt voor dat hij in zn Vtec gaat, waarom is dit?
- Gaskleppie
Hij komt er inderdaad niet eens uit. Alleen na een bocht als ze weer vanuit 1 of 2 moeten accelereren hoor je 'm erin gaan.
En de Honda's zijn niet de enige hoogtoerig gierende wagens trouwens hoor. Luister maar eens naar de Super 1600's zoals de Citroen C2 en de Renault Clio. Die doen net zo hard mee. Of de WRC's, da's ook wel wat anders dan Groep N EVO's.
En de Honda's zijn niet de enige hoogtoerig gierende wagens trouwens hoor. Luister maar eens naar de Super 1600's zoals de Citroen C2 en de Renault Clio. Die doen net zo hard mee. Of de WRC's, da's ook wel wat anders dan Groep N EVO's.
Johan wrote:Ik weet nog dat Jan de Winkel een aantal jaren terug een Golf kitcar had die 10000 rpm draaide, maakte een geweldig geluid.
Op joetjoeb al diverse malen gezocht maar kan er helaas geen filmpjes van vinden, zou hem nog wel eens willen horen.
Dan kun je ook zoeken op Hans Weijs of Theo van den Berg, die reden met dezelfde auto. En die klonken heel vet inderdaad. Van Theo van den Berg heb ik zelf nog wel wat filmmateriaal.