Waarom staat de auto van Piepers te koop?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Johan

Waarom staat de auto van Piepers te koop?

Post by Johan »

Hier staat ie ..... http://www.rallycarsforsale.net/index.p ... s&id=32014

geen prijs vermeld.
LCR

Post by LCR »

Toch maar een Evootje?
Roy

Post by Roy »

Waarom weg doen als hij beweert dat de FN2 sneller is dan alle andere R3 Autos. :roll:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Mathy M

Post by Mathy M »

Mugen engine with 250-260 HP

Ook in onderdelen te koop?? :shock:
S.J.

Post by S.J. »

Op de uitkijk voor een FD2? :P
Keung

Post by Keung »

S.J. wrote:Op de uitkijk voor een FD2? :P

Mugen RR?
wilco

Post by wilco »

Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Volgens mij is hij er achter gekomen dat de hedendaagse type R's niet zo goed meer zijn als de oude....... :0
crx303

Post by crx303 »

hihi, laat het je weten als er meer te melden is.

we zijn wat dingen aan het uitwerken

groeten Marcel en Erik

Van hun eigen forum. Gerucht is dat het weer een Honda wordt van JAS.
crx303

Post by crx303 »

wilco wrote:Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.

Nooit de hoogtoerige VW's gezien ofzo? Of de Fiat's? De Civic past daar goed tussen hoor.
Erik de Wild

Post by Erik de Wild »

wilco wrote:Honda en Rally is zowiezo wat ik al niet kon bevatten, ik denk eerder dat een 4WD een beter keuze wordt.

Honda en rally........
1e in het F2 kampioenschap, 2e in het algemeen kampioenschap, neeee we doen het inderdaad niet zo goed met de Honda.

Marcel en ik zijn eind juli weer eens bij JAS in Italie geweest. We hebben daar een goed gesprek gehad. We zijn een aantal plannen voor volgend jaar aan het uitwerken, en onderdeel van die plannen kan zijn dat we de huidige Honda willen verkopen.
Maar wees gerust......de plannen van volgend jaar zouden zeker weer met een Honda zijn. En het moet nog sneller kunnen!
Zodra er meer duidelijkheid is informeren we jullie.

Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild
Johan

Post by Johan »

Oke, duidelijk !

Helaas heb ik het geld niet om de CTR over te nemen, hahaha. (misschien ooit in de toekomst met goede sponsoren, of jullie hebben een tweede rijder nodig houd ik me aanbevolen :wink: )

Jullie hebben trouwens een mooie en professionele serviceplek, tijdens de ELE-rally dit jaar stonden wij direct links naast jullie.

Gr.
Rallyteam Feron
Johan Feron
crx303

Post by crx303 »

Erik de Wild wrote:

Honda en rally........
1e in het F2 kampioenschap, 2e in het algemeen kampioenschap, neeee we doen het inderdaad niet zo goed met de Honda.

Marcel en ik zijn eind juli weer eens bij JAS in Italie geweest. We hebben daar een goed gesprek gehad. We zijn een aantal plannen voor volgend jaar aan het uitwerken, en onderdeel van die plannen kan zijn dat we de huidige Honda willen verkopen.
Maar wees gerust......de plannen van volgend jaar zouden zeker weer met een Honda zijn. En het moet nog sneller kunnen!

Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild

Mooi zo. Afgelopen weekend reed er trouwens een S2000 als voorrijder tijdens het WRC in Duitsland. Ook leuk :D
Marsnel

Post by Marsnel »

Piepers doet het inderdaad erg lekker, ben benieuwd waarmee hij komt aanzetten..

Wat betreft Honda en Rally.. Ik vind het heerlijk als je na de brommende evo's en subaru's de honda motor in de verte al aan hoort komen gieren..
Eindelijk wat leven in de brouwerij..

En voor de ongelovigen..

http://nl.youtube.com/watch?v=bQaSirYiG2o
Jo&

Post by Jo& »

Erik de Wild wrote:

Honda en rally........

Groet
Piepers Rallysport
Erik de Wild

Als ik het goed hoor, hoor ik in dat filmpje dat er vaak geschakeld wordt voor dat hij in zn Vtec gaat, waarom is dit?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

volgens mij komt hij juist niet uit Vtec. Ding toert zo snel op dat het net lijkt dat hij al bij trutte toerentallen schakeld maar dat is niet zo.
crx303

Post by crx303 »

Hij komt er inderdaad niet eens uit. Alleen na een bocht als ze weer vanuit 1 of 2 moeten accelereren hoor je 'm erin gaan.

En de Honda's zijn niet de enige hoogtoerig gierende wagens trouwens hoor. Luister maar eens naar de Super 1600's zoals de Citroen C2 en de Renault Clio. Die doen net zo hard mee. Of de WRC's, da's ook wel wat anders dan Groep N EVO's.
Jo&

Post by Jo& »

Gaskleppie wrote:volgens mij komt hij juist niet uit Vtec. Ding toert zo snel op dat het net lijkt dat hij al bij trutte toerentallen schakeld maar dat is niet zo.

Ik weet het niet hoor, het klinkt mij alsof hij nog niet in de hoge toeren zit... Mja ik kan het mis hebben hoor!
Johan

Post by Johan »

Ik weet nog dat Jan de Winkel een aantal jaren terug een Golf kitcar had die 10000 rpm draaide, maakte een geweldig geluid.

Op joetjoeb al diverse malen gezocht maar kan er helaas geen filmpjes van vinden, zou hem nog wel eens willen horen.
crx303

Post by crx303 »

Johan wrote:Ik weet nog dat Jan de Winkel een aantal jaren terug een Golf kitcar had die 10000 rpm draaide, maakte een geweldig geluid.

Op joetjoeb al diverse malen gezocht maar kan er helaas geen filmpjes van vinden, zou hem nog wel eens willen horen.

Dan kun je ook zoeken op Hans Weijs of Theo van den Berg, die reden met dezelfde auto. En die klonken heel vet inderdaad. Van Theo van den Berg heb ik zelf nog wel wat filmmateriaal.
Locked