Denk ook de wegligging. Ding kan op het rechte stuk wel snel zijn maar iedereen kan hard rechtuit(nja bijna iedereen). Maar na het rechte stuk een keer naar zandvoort ermee.
neem aan dat je met een H22a met turbo ook je onderstel en remmerij aanpast. Dat mag je wel als vanzelfsprekendheid zien
Anders heb je wel een serieus probleem lijkt mij
Als een onderstel 220 pk aan kan dan kan het ook 300-350 pk aan
Ik zou alleen wat aan de remmen doen (betere blokken) & wat grotere wielen om de wielspin te beperken.
Als je vermogen in een Accord 1.6i Ascot stopt, ja dan heb je wel een lichtelijk probleem
Jep, hij rijd al weer een paar maanden. Hij is nu aan het inrijden op lage druk. later gaan we met eCtune de boost instelbaar kunnen maken via een keuze schakelaar op het dashboard.
nee, rijd nu op 5psi dus schiet nog niet echt op naar mijn idee. Eigenaar vond het al heel wat dus die zal wel schrikken als ik hem straks op 1 bar (15psi) ofzo aflever.
Gaskleppie wrote:nee, rijd nu op 5psi dus schiet nog niet echt op naar mijn idee. Eigenaar vond het al heel wat dus die zal wel schrikken als ik hem straks op 1 bar (15psi) ofzo aflever.
:roll: Schrikken?
Wel zonde om zo'n project te starten....niet dan?
Heb jij ermee gereden Frank?
Hoe is de ATR Turbo ivm bijvoorbeeld een standaard Evo of Impreza?
Net wat ik zeg, schiet nog niet echt op dus. 5psi is niet veel. Gaat wel leuk maar je monteerd geen turbo kit voor het leuke. Vandaar die druk verhoging.
De eigenaar is nou niet echt een "racer", meer een autobaan cruizer die af en toe even lekker op het gas wil kunnen gaan. Als de bandjes gaan piepen in een bocht vind hij het al knap spannend worden....
Ieder zn ding...