My Accord ---- update

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Waarom wil je hem tegen de grond hebben. Is dat cool of zo? :dunno:
mr. X

Post by mr. X »

ITR897 wrote:Waarom wil je hem tegen de grond hebben. Is dat cool of zo? :dunno:

Snap het ook niet helemaal.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey,

Lees je topic nu net voor het eerst,...

Respect voor het werk wat je er in gestoken hebt,... Ik denk dat ik voor bijv. bronze wielen gekozen had, maar dat omdat ik dat zelf graag zie! Deze staan al veeeel beter dan wat je had!

Kleurtje is echt mooi geworden!

Ennuh,... De taal van onze zuiderburen blijft boeien,... Haha, vindt het altijd een grappig taaltje. (Niet spottend bedoelt verder)!

Suc6 met je wagen verder, en ben erg benieuwd of ik hem eens in het echt zie!

Groeten, Jochem.
Accoreke

Post by Accoreke »

@ITR897 en mr. X, het is misschien het taaltje, maar met air ride is het toch de bedoeling dat bij het parkeren de air eruit gaat (tot op de grond :roll: )........ :dunno:

@jochem dc2, Thanks :wink:
Dit was zeker de bedoeling om de velgen in een andere kleur te hebben.
Na verloop van tijd zal dit zeker nog gebeuren, maar welke kleur weet ik nog niet......

Wat het taaltje betreft, ik denk dat het is moeilijker voor een Nederlander om een Belg te verstaan dan anders, heb 12 jaar met Nederlanders gewerkt en ik had er geen moeite mee, zij anders wel :lol:
Zal er proberen op te letten als ik nog post :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Accoreke wrote:@ITR897 en mr. X, het is misschien het taaltje, maar met air ride is het toch de bedoeling dat bij het parkeren de air eruit gaat (tot op de grond :roll: )........ :dunno:

Met het taaltje heb ik geen probleem. Ben zelf ook Belg.
Ik vraag me alleen af waarom die wagen op de grond moet liggen. Is oorspronkelijk toch niet de bedoeling denk ik. En het maakt het uitstappen alleen maar moeilijker. Tenzij je een dwerg bent. :lol:
Misschien vind je het gewoon cool om een auto op de grond te zien liggen.
Accoreke

Post by Accoreke »

ITR897 wrote:Ik vraag me alleen af waarom die wagen op de grond moet liggen. Is oorspronkelijk toch niet de bedoeling denk ik. En het maakt het uitstappen alleen maar moeilijker.

Is dit niet de definitie van "tuning" ,het personaliseren van je wagen :dunno: ???
Ik weet niet wat het probleem is, maar ik volg blijkbaar een andere stijl van Honda tuning dan jij. Ieder zijn ding hé
Locked