Jammer dat ze deze wagen niet in Europa verkopen, ik zou hem best gehad willen hebben. Als ik hem vergelijk met mijn FN2, is die eigenlijk veel te duur voor het geld.
Jo& wrote:Ik heb er een maand of 2 terug een gespot in Eindhoven op een parkeerplaats. In het blauw met californische kentiekenplaten...
Johan FN2 wrote:"Jo&":39r8v0gm wrote:Ik heb er een maand of 2 terug een gespot in Eindhoven op een parkeerplaats. In het blauw met californische kentiekenplaten...
Jo& wrote:"Johan FN2":2cw0b8dg wrote:"Jo&":2cw0b8dg wrote:Ik heb er een maand of 2 terug een gespot in Eindhoven op een parkeerplaats. In het blauw met californische kentiekenplaten...
slydawg wrote:Jo& wrote:"Johan FN2":2e3biqio wrote:"Jo&":2e3biqio wrote:Ik heb er een maand of 2 terug een gespot in Eindhoven op een parkeerplaats. In het blauw met californische kentiekenplaten...
Dan hebben wij dezelfde gespot! Of ik moet zeggen ik er wel iets meer mee gedaan...
Toen ik een paar weken geleden klaar was met tanken (in Uden), stond deze SI naast mijn FN2. En de eigenaar kwam meteen met de vraag: 'Wanna race?' Dus ik eerst: 'No.' En ben vervolgens rustig weggereden. Alleen kwam hij achter me aangereden, en toen ik op een rustig stukje weg zat ging het gas d'r op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de SI meer had verwacht want op een recht stuk liep ik aardig van hem weg, en na twee rotondes was ik hem kwijt. Vervolgens ging ik rustig 80 rijden, en na enkele minuten kwam meneer volgas voorbij gereden. Ben benieuwd of ik hem nog vaker tegen kom.
Johan FN2 wrote:Vliegbasis Volkel... :wink: Heb al verschillende Amerikanen gesproken die daar werken. En meestal rijden ze in niet al te misselijk import spul.