Jochem Integra DC2 Rnr:01610
-
-
Jochem volgens mij heeft hij het over deze meeting: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=4811
-
Johan FN2 wrote:Jochem volgens mij heeft hij het over deze meeting: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=4811
In dit geval heb ik echt wel intresse om dan te gaan,... Mits dit niet tegelijk valt met iets anders,.... (Maar dat is niet zo dacht ik)!
@ Johan,... Zullen we??
@ Type-Q,... In collone rijden dan?
Greetz,
-
-
Voor diegene die willen lachen,... Volgens een "mede" clublid, wiens enige ervaring met VTEC, een Civic DXI met een geswapt B16 blok en enkele strutbars is. Is een Integra Type-R gelijk aan een Civic Coupe, maar dan met een iets of wat "getuned" B16 blokje,....
Hahaha,...
Greetz,
P.s. Overigens is dat een lid van een andere club,.. (Niet Type-R Club).
Hahaha,...
Greetz,
P.s. Overigens is dat een lid van een andere club,.. (Niet Type-R Club).
-
-
Type-Q wrote:Colonne... Ik vind het prima. (die Civic coupé mag voorop dan...!)
Gr
Komt helemaal goed,.. Dan spreken we tegen die tijd nog wel even iets af,..
P.s. Als je jezelf voor die tijd nog ooit verveeld, dan kunnen we mischien ook een keer wat afspreken. We willen binnenkort toch nog eens een foto avondje houden! Je hebt PM,....
Greetz,
-
-
Ik heb nog enkele foto's gevonden van mijn auto, van hoe hij er nu bij staat.
(Stickers van Race Wars/achter zijruit zijn er al vanaf, en die op de voorruit bijna)... :lol:
Binnekort update:
* Skunk2 Cat-Back. (Uiteindelijk volledige lijn)!
* Nieuwe OEM voorbumper.
* Seibon Carbon Skirt. (Ben er nog niet over uit welk model).
Foto's:
--
--
De voorbumper lijkt er zo op de foto's nog puntgaaf uit te zien, maar in het echt heeft die erg veel last van steenslag,... En omdat ik nu mistlampen heb, is dat erg moeilijk mooi te maken met een carbon skirt... Dus vandaar een nieuwe besteld!
Velgen,.. Tja, nog steeds niet mijn eigen keus. Maar nieuwe zijn zoooo duur,.. Haha.... Neej, weet nog steeds niet wat ik er mee wil, dus denk daar nog even rustig over na!
Greetz,
(Stickers van Race Wars/achter zijruit zijn er al vanaf, en die op de voorruit bijna)... :lol:
Binnekort update:
* Skunk2 Cat-Back. (Uiteindelijk volledige lijn)!
* Nieuwe OEM voorbumper.
* Seibon Carbon Skirt. (Ben er nog niet over uit welk model).
Foto's:

--

--

De voorbumper lijkt er zo op de foto's nog puntgaaf uit te zien, maar in het echt heeft die erg veel last van steenslag,... En omdat ik nu mistlampen heb, is dat erg moeilijk mooi te maken met een carbon skirt... Dus vandaar een nieuwe besteld!
Velgen,.. Tja, nog steeds niet mijn eigen keus. Maar nieuwe zijn zoooo duur,.. Haha.... Neej, weet nog steeds niet wat ik er mee wil, dus denk daar nog even rustig over na!
Greetz,