Had me eigenlijk alleen maar aangemeld om een meeting van mijn eigen club te promoten, maar aangezien ik zelf ook Honda rijd en dit op het eerste oog toch een heel interesant forum is, zal ik hier toch regelmatig rondhangen denk ik zo. Daar gaan we dan.
Ik ben Ruud Prinsen, 20 jaar oud en ben in het bezit van een Honda CRX uit 1990.
Zo kocht ik hem bijna 2.5 jaar geleden:
-edit-
Dezelfde middag bij showoff een uitlaat gehaald, en één weekje later zaten de lexuslook lichten er al in...
-edit-
Omdat ik toendertijd nog op de havo zat...ging het qua body niet echt hard... Dus alleen de achterlichten nog maar bewerkt, en vervolgens een hele tijd zo rondgereden:
-edit-
Vervolgens geslaagd voor de havo, en gaan werken (niet de bijdehandste actie, want stond met m'n diploma snoepjes in zilverfolie te vouwen in een snoepjesfabriek :P)
Vervolgens mijn eerste aankoop nadat ik aan het werken was geslagen:
-edit-
Halve week later deze dingetjes besteld:
-edit-
En vervolgens ging het inneens heel hard:
-edit-
verder zit er een leuke audioinstalatie in, en is er motorisch het een en ander veranderd:
- spaghettispruitstuk
- catvervanger
- sportdemper
- cold air intake
Planning:
- shortshifter
- lichter vliegwiel
- sportkoppeling
De foto's geven echter geen beeld van de auto zoals hij er nu bij staat, alle lampen zijn nu anders, andere achterbumpers andere details e.d
Op dit moment zijn we bezig de laatste hand op de auto te leggen, De up 2 date foto's komen pas als de primeur op een real life beurs/meeting is geweest. De auto is overigens wel zwart en deze 17" velgen liggen te wachten om gemonteerd te worden;
-edit-
Njah, het is helaas geen Type R, Maar ik ben best tevreden over de CRX als auto

grtz,
Ruud