kilo's
- Gaskleppie
het is ook maar net waar je het gewicht weg haalt. Als hij daar door uit balans raakt heb je het snel door.
op het circuit merk ik normaal gesproken het niet echt dat er iemand naast me zit qua bochten. Dat gewicht zit dan ook netjes in het midden. Mn tijden zakken dan ondertussen wel 1,5 seconde! Dus het scheelt wel degelijk.
Toen ik mn acccu van voor naar achter zette merkte ik een enorm verschil. En dat terwijl hij niet eens lichter was geworden. Ik had alleen een kilo of 10 verplaatst.....
op het circuit merk ik normaal gesproken het niet echt dat er iemand naast me zit qua bochten. Dat gewicht zit dan ook netjes in het midden. Mn tijden zakken dan ondertussen wel 1,5 seconde! Dus het scheelt wel degelijk.
Toen ik mn acccu van voor naar achter zette merkte ik een enorm verschil. En dat terwijl hij niet eens lichter was geworden. Ik had alleen een kilo of 10 verplaatst.....
Sonja Bakker is een dieet wat schijnbaar erg goed werkt.
Als je hier in Nederland op dieeet gaat noemt men het vaak 'Sonja Bakkeren'.
Het is niet zo dat je doormiddel van die vrouw aan je 'lichaamsbeweging' komt, wat jij volgens mij dacht :lol:
Als je hier in Nederland op dieeet gaat noemt men het vaak 'Sonja Bakkeren'.
Het is niet zo dat je doormiddel van die vrouw aan je 'lichaamsbeweging' komt, wat jij volgens mij dacht :lol:
DC2TYPER wrote:Goed bezig dan koen, 13 kilo is niet niks :thumbs:
Ik merk ook als de tank vol of leeg is, maar dat is dan weer een 30 kilo verschil, das nog een lange weg te gaan :lol:
Ik zou toch graag nog een extra 10 kilo kwijt willen zijn maar ik ben al blij als er nog 5 vanaf gaan. Dat is voorlopig mijn doel.
30 kilo in totaal is echt over de top. :roll:
Ik heb laatst mijn FN2 op dieet gezet. Lichtere wielen en banden gemonteerd (18kg), achterbank en achtergordels eruit (47kg), luchtcompressor, krik, gereedschapsset (6.5kg) Totaal 71.5 kg aan gewichtsverlies.
Ik verbeeld me dat, vooral als de tank bijna leeg is, de wagen vinniger op het gas reageert, kan echter ook het placebo effect zijn.
Ik verbeeld me dat, vooral als de tank bijna leeg is, de wagen vinniger op het gas reageert, kan echter ook het placebo effect zijn.
Toen ik bij de Integra alles achter de voorstoelen eruit had gehaald, merkte ik dat wel degelijk onder het rijden. Je creëert natuurlijk zodoende veel meer overstuur omdat er geen gewicht meer op de achterwielen hebt. Als je dat compenseert met gewichtsverdeling (Accu naar achteren plaatsen, CF motorkap) dan is het zeker verstandig.
Zonder balans ben je op het circuit nergens. Gaat het je puur om te sprinten dan hoef je er minder rekening mee te houden.
Om even terug te komen op Koen zijn vraag.
13 kilo, en misschien nog eens 5 of 10 erbij (uuh, eraf) ga je wel merken. Als je vaak op het circuit rijdt zullen je schijven ook een stuk minder warm worden aan de bestuurderskant..
Zonder balans ben je op het circuit nergens. Gaat het je puur om te sprinten dan hoef je er minder rekening mee te houden.
Om even terug te komen op Koen zijn vraag.
13 kilo, en misschien nog eens 5 of 10 erbij (uuh, eraf) ga je wel merken. Als je vaak op het circuit rijdt zullen je schijven ook een stuk minder warm worden aan de bestuurderskant..
- Gaskleppie