In Amerika is dit standard ook niet zo. Het is niet eens verplicht. Maar het is een trend daar om alles zo JDM/EDMachtig te doen. En ja sinds dat soort dingen in Europa verplicht zijn denken ze dat ze er standard inzitten dus kopen ze aftermarket of Prelude/Integra en mistlichten van andere Honda modellen om in hun Civic te zetten.
Het is dus geen Amerikaanse O.E. optie.
bij CRX type 1 (AS) zat het ook zo, maar dan aan beide kanten en dan is het wel mooi vind ik. (als het maar symmetrisch is :wink: ) Ach het is in ieder geval beter dan deze (tijdelijke) oplossing:
De lamp vind ik juist totaal niet storen op de ITR. Het is origineel en toch een stukje veiligheid. Vind daarom ook niet dat je het weg moet halen. Een enkeling onder ons daargelaten die puur met mooi weer en op het circuit rijden.
ik gebruik mijn mistachterlicht volgesmij maar eens in de 14 jaar!
ik vind het juist irritant dat er veel mensen al met een beetje regen hun mistlamp gaan voeren!
maar gelukkig heb ik er een in mijn lampunit zitten,dus niet zo`n los ingezet ding...
jap-style wrote:ik gebruik mijn mistachterlicht volgesmij maar eens in de 14 jaar! ik vind het juist irritant dat er veel mensen al met een beetje regen hun mistlamp gaan voeren!
maar gelukkig heb ik er een in mijn lampunit zitten,dus niet zo`n los ingezet ding...
mooie ek trouwens(voor zover je hem ziet dan..
Met regen meot je ,m juist niet aandoen.
Dit noem ik pas een mooie mist lamp de rest is troep.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi