CyRaX....ITR --> ** Nieuwe Recaro's **
Nick wrote:nice nice!! ben benieuwd naar de fotos!
U vraagt...wij draaien.... :wink:
Pics:

Er reed ook een nieuwe Civic diesel mee......hier gaat Honda weer mee debuteren binnenkort....ding staat op 1 van bovenstaande foto's.
Hele nette, goede gebouwde auto.
Dat wordt een geduchte tegenstander in de dieselcup!!
Nieuwe circuit wieltjes.....Lenso VPD 15 inch.
Morgen de slicks omzetten.
Tevens wat pics bijgevoegd met de ruimte tussen klauw en wiel met een ITR remmen setup.
Ruimte is beduidend groter dan bij OEM vti wieltjes......tesamen met de openere wielen zal dit weer wat beter zijn voor de koeling.... :roll:
Lenso vs eg vti
Lenso vs eg vti (2)
Ruimte klauw - velg (= ongeveer 1,5 cm...tov 2 a 3 mm in een vti velg)
Lenso vs kat :up:

Morgen de slicks omzetten.
Tevens wat pics bijgevoegd met de ruimte tussen klauw en wiel met een ITR remmen setup.
Ruimte is beduidend groter dan bij OEM vti wieltjes......tesamen met de openere wielen zal dit weer wat beter zijn voor de koeling.... :roll:
Lenso vs eg vti

Lenso vs eg vti (2)

Ruimte klauw - velg (= ongeveer 1,5 cm...tov 2 a 3 mm in een vti velg)

Lenso vs kat :up:

boikel wrote:Altijd goed extra metertjes. Meten is weten, maar heb je ze niet op een onhandige plek gemonteerd? Zo kan je niet in 1 oogopslag zien welke waardes er worden gegeven.
ps. tijd om te tanken. Zal goed leeg zijn na 477km.![]()
De stoelen die erin zitten zit ik laag genoeg in...dus het zicht is goed.
Uiteraard moet ik wel even naar "beneden" kijken....maar daar is tijd zat voor op het rechte stuk.... :wink:
Verbazingwekkend genoeg rij ik altijd 1 op 13 tijdens normaal verkeer..... :razz:
Eg6 is afgesteld......met eCtune....Frank-eCtune ---> BEDANKT.
Geweldig werk geleverd. Auto pakt veel netter op.....trekt harder door en voelt prettiger!
Verder launch control ingebouwd en shift light. :worshippy:
Vandaag de eerste mensen laten schrikken....en een v6 bestuurder de achterkant van het hok laten zien..... :twisted:
Geweldig werk geleverd. Auto pakt veel netter op.....trekt harder door en voelt prettiger!
Verder launch control ingebouwd en shift light. :worshippy:
Vandaag de eerste mensen laten schrikken....en een v6 bestuurder de achterkant van het hok laten zien..... :twisted: