Zijn er nog mensen die morgen naar de motogp in Assen gaan? Motor of auto? Het is kort dag, maar ik hoor net dat mijn vriendin niet meegaat, dus ik heb een kaartje over (Winterdijk tribune).
Hey, ik was er ook, het viel me een tikkie tegen, hou me dan toch maar bij autosport IEDEREEN was op de hand van Rossi iedere keer als hij langskwam een groot gejuich! Verders viel me op hoeveel mensen er langs de snelweg stonden om de motorrijders toe te zwaaien op de weg terug naar huis. Echt uniek!
Ramon wrote:Hey, ik was er ook, het viel me een tikkie tegen, hou me dan toch maar bij autosport IEDEREEN was op de hand van Rossi iedere keer als hij langskwam een groot gejuich! Verders viel me op hoeveel mensen er langs de snelweg stonden om de motorrijders toe te zwaaien op de weg terug naar huis. Echt uniek!
De terugweg was inderdaad echt uniek! Langs de snelweg en echt op letterlijk ieder viaduct vol met mensen. En dat kilometers lang.
Ik had een goede plek, Winterdijk tribune, helemaal bovenaan en net voor de GT bocht. Mooie uitremacties gezien, o.a. van Rossi! 8) Het was mijn eerste keer Motogp. Ik vind het spannender en regelmatig gaver dan F1. Er is meer actie.
De Honda's lagen 2 en 3 en de een klonk naar mijn idee anders als de andere, zeg maar het gepruttel(naverbranding?) Maar volgens mij was zijn peut gewoon op of niet?
De Honda's lagen 2 en 3 en de een klonk naar mijn idee anders als de andere, zeg maar het gepruttel(naverbranding?) Maar volgens mij was zijn peut gewoon op of niet?